Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»

Niemcy promują się kulturą

Nasi zachodni sąsiedzi umacniają swoją pozycję wśród najpopularniejszych destynacji europejskich. Trzeci rok z rzędu zajmują pod tym względem drugą pozycję, zwiększając dystans dzielący ich od trzeciej Francji i doganiając pierwszą Hiszpanię. Cel na kolejne lata to 80 mln noclegów rocznie.

Niemcy coraz szybciej doganiają europejską destynację numer jeden. Podczas gdy w 2012 r. liczba zagranicznych turystów w Hiszpanii wzrosła w stosunku do roku 2011 o 3 proc., a we Francji pozostała bez zmian, w Niemczech przybyło aż 7 proc. odwiedzających. W efekcie do naszego sąsiada przyjechało 46 mln osób, które skorzystały z 68 mln noclegów i wydały łącznie 36 mld euro. Liczby przemawiają na korzyść Niemiec, które chcą sięgnąć po palmę pierwszeństwa wśród europejskich destynacji. – Niemiecki przemysł turystyczny trzeci rok z rzędu osiąga rekordowe wyniki, – mówi Ernst Burgbacher, członek niemieckiego parlamentu. Siłą napędowa dalszych wzrostów ma być turystyka kulturowa, w której Niemcy już przodują w Europie. 

>> Więcej przeczytasz w najnowszym numerze Wiadomości Turystyczne nr 12 (16-30 czerwca 2013) 



2013-06-20 16:37:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter