Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»

Kijowski POIT z promocją na festiwalach

Targi turystyczne przeżywają kryzys, a Ukraińcy zmieniają sposób podróżowania. Analizując sytuację na ukraińskim rynku turystycznym, przedstawicielstwo Polskiej Organizacji Turystycznej w Kijowie dostosowało strategię promocji kraju do istniejącej sytuacji. Dlatego zamiast w targi angażuje się w imprezy masowe.

W zeszłym roku według statystyk Instytutu Turystyki do Polski przyjechało blisko 2 mln turystów z Ukrainy. – Ukraińskich gości w Polsce stale przybywa. Ciekawym zjawiskiem, które temu towarzyszy jest zwiększenie liczby turystów indywidualnych, przy malejącej liczbie klientów korzystających z pośrednictwa biur podróży – mówi Włodzimierz Szczurek, dyrektor POIT w Kijowie. Biorąc pod uwagę zmieniające się turystyczne zachowania mieszkańców Ukrainy, kijowski POIT dostosował do tego swoje działania marketingowe. Zamiast udziału w targach branżowych angażuje się w imprezy masowe oraz działania niestandardowe. (...) AO


>> Więcej przeczytasz w najnowszym numerze Wiadomości Turystyczne nr 13 (1-15 lipca 2013) 






2013-07-11 16:23:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter