Kijowski POIT z promocją na festiwalach
Targi turystyczne przeżywają kryzys, a Ukraińcy zmieniają sposób podróżowania. Analizując sytuację na ukraińskim rynku turystycznym, przedstawicielstwo Polskiej Organizacji Turystycznej w Kijowie dostosowało strategię promocji kraju do istniejącej sytuacji. Dlatego zamiast w targi angażuje się w imprezy masowe.
W zeszłym roku według statystyk Instytutu Turystyki do Polski przyjechało blisko 2 mln turystów z Ukrainy. – Ukraińskich gości w Polsce stale przybywa. Ciekawym zjawiskiem, które temu towarzyszy jest zwiększenie liczby turystów indywidualnych, przy malejącej liczbie klientów korzystających z pośrednictwa biur podróży – mówi Włodzimierz Szczurek, dyrektor POIT w Kijowie. Biorąc pod uwagę zmieniające się turystyczne zachowania mieszkańców Ukrainy, kijowski POIT dostosował do tego swoje działania marketingowe. Zamiast udziału w targach branżowych angażuje się w imprezy masowe oraz działania niestandardowe. (...) AO
>> Więcej przeczytasz w najnowszym numerze Wiadomości Turystyczne nr 13 (1-15 lipca 2013)
2013-07-11 16:23:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»