Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»

Agencie rozwijaj się albo giń, wybierz ścieżkę dla siebie

Relacja na płaszczyźnie agent – touroperator nie zawsze jest idealna. Agenci walczą o większe prowizje, które są dodatkowym kosztem dla touroperatora.

Touroperatorzy za to szukają innych kanałów sprzedaży, w formie własnych sieci biur podróży oraz internetu. Mimo to agenci są nadal najskuteczniejsi w tym zakresie. Powinni jednak dalej się rozwijać, wychodzić do klienta, postawić na obecność w internecie oraz wykazywać się doskonałą znajomością sprzedawanej oferty. Wzbudzenie zaufania oraz dobra relacja z klientami doprowadzi do tego, że turysta szukając wycieczki wróci ponownie do... agenta. (...) MS

>> Więcej przeczytasz w najnowszym numerze Wiadomości Turystycznych nr 14(16-31 lipca 2014)

2014-07-25 14:15:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter