Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»


Thomas Cook uruchamia kolejną markę hotelową

Nowa marka hotelowa Casa Cook będzie skierowana do mieszkańców dużych miast, którzy stawiają na modne miejsca, piękne wnętrza i dbają o równowagę między pracą i czasem wolnym. Wnętrza hoteli mają sprzyjać integrowaniu się z otoczeniem i stanowić ważny element lokalnego środowiska. Koncepcja Casa Cook zakłada, że goście poczują się jak w domu – do domowej atmosfery nawiązuje już sama nazwa sieci – Casa to po włosku i hiszpańsku „dom”.

Celem Thomasa Cooka jest stworzenie miejsca, które pozwoli na wypoczynek w niewielkich kurortach w sposób, który nie odbiega od zwyczajów mieszkańców dużych miast. Pracownicy Casa Cook mają pełnić swoistą rolę „ambasadorów”, którzy będą łącznikiem między gośćmi zagranicznymi i mieszkańcami. Casa Cook zaoferuje też lekcje jogi, pilatesu i masaże, będą także organizowane wycieczki rowerowe po okolicy.

Pierwszy hotel z sieci Casa Cook ma oferować 90 pokoi i zostanie otwarty w maju 2016 roku w miejscowości Kolymbia na Rodos. Będzie to przystosowany do nowego konceptu obiekt z sieci Sunprime. Hotel znajduje się także w ofercie Neckermanna, ceny ze śniadaniem zaczynają się od 2599 zł za ze śniadaniem, od 3100 zł za dwoma posiłkami z przelotem za osobę. Na sezon Lato 2017 koncern planuje uruchomienie kolejnych trzech obiektów tego typu. – Stworzenie produktu turystycznego pod postacią własnych hoteli to ważny element naszej strategii wzrostu – mówi Peter Fankhauser, prezes Thomas Cook Group i dodaje, że pozyskanie nowego segmentu klientów wpisuje się w tę strategię. – Marka Casa Cook pozwala na stworzenie nowego konceptu w segmencie wakacji typu „sun&beach” dla osób, które są bardzo trendy. Sześć marek hotelowych skierowanych do różnych grup klientów pozwala nam na powiększanie portfolio i oferowanie klientom coraz więcej hoteli wysokiej jakości – konkluduje Peter Fankhauser.

Marzena German

2015-10-29 09:49:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter