Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»


artykuł sponsorowany
Już wkrótce kolejna edycja Incoming Poland Gdańsk & Pomorskie region !

Wielkie odliczanie do kolejnej, trzeciej już edycji spotkań biznesowych dedykowanych branży turystycznej. Incoming Poland to jedna z najważniejszych imprez wspierających sieciowanie sprzedaży oferty przyjazdowej do regionu pomorskiego.


Rozbudowana formuła workshopu to już nie tylko okazja do rozmów ale sprzyjająca przestrzeń dla zawierania trwałych i efektywnych partnerstw biznesowych, a dla regionu skuteczny sposób komercjalizacji oferty przyjazdowej.

Potrzeba kojarzenia dedykowanych spotkań jest ogromna,
a regionalna organizacja turystyczną jest idealną platformą pozwalającą wypracować sprawne mechanizmy współpracy pomiędzy rodzimą branżą, a zagranicznymi tour operatorami – wyjaśnia Krystyna Hartenberger-Pater, dyrektor zarządzający Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej. Zatem naszą ambicją stało się wykreowanie wydarzenia, jakich w Polsce jest niewiele. Doświadczenia z ubiegłych lat pozwalają nam udoskonalać formułę i dostosowywać ją do aktualnych potrzeb i preferencji branży – dodaje K. Hartenberger-Pater.

Pierwszy dzień to tradycyjnie czas na indywidualne rozmowy stolikowe wg. wcześniej przygotowanych agend spotkań. Dzień drugi to tematyczne wizyty studyjne w regionie pomorskim pozwalające zaproszonym gościom na poznanie oferty turystycznej, jak i zaprezentowanie destynacji pod kątem przygotowania do obsługi gości zagranicznych. Nie zabraknie też okazji do networkingu i kontynuacji rozmów  zapoczątkowanych w trakcie spotkań B2B.

Poza aspektem biznesowym Incoming Poland, Gdańsk&Pomorskie Region to również dawka świeżej wiedzy.  O program merytoryczny dba Gdańska Organizacja Turystyczna, która zaplanowała warsztaty z zakresu budowania wizerunku polskich regionów oraz wyzwań w zarządzaniu sektorem turystycznym i hotelarskim. INcoming Poland to doskonała okazja aby przekonać się o sile marketingu w służbie turystyki. Wymienić się doświadczeniami i poznać opinie ekspertów. Wszystko z myślą o wzorcowej obsłudze turystów, a jest to tym ważniejsze, że badania pokazują jasno - koniunktura nam sprzyja - mówi Łukasz Wysocki, prezes Gdańskiej Organizacji Turystycznej.

Łącznie Organizatorzy spodziewają się około 40 hosted buyers nad selekcją których starannie pracują już od początku roku. Dominować będą kontrahenci ze strategicznych dla regionu pomorskiego rynków: Skandynawii, Wielkiej Brytanii czy Niemiec, jednak każdego roku zapraszane są również nowe perspektywiczne rynki. Dlatego tegoroczna edycja poszerzona jest o kontrahentów z Izraela oraz Chin i Hongkongu.

Dywersyfikujemy rynki ale i profil uczestników. Zależy nam aby zaprosić jak najbardziej reprezentatywnych partnerów z różnych dziedzin, które wpisują się w strategię marketingową regionu. Szczególny nacisk kładziemy zatem na zaproszenie tour operatorów specjalizujących się w turystyce zdrowotnej, golfowej czy kulturowejdodaje K. Hartenberger-Pater. Jest to dla nas duże wyzwanie, niemniej jednak takie podejście determinuje rynek usług  i podejście konsumentów.

Pomimo, że spotkanie dedykowane jest pomorskiej branży turystycznej, Organizatorzy przewidują udział partnerów również spoza regionu. Obowiązuje jednak selektywny dobór uczestników spotkania w oparciu o zgłaszane preferencje zarówno ze strony polskiej jak i zagranicznej.

Szczegóły wydarzenia, program oraz specjalny formularz zgłoszeniowy są dostępne na stronie www.prot.gda.pl oraz http://www.incomingpoland.amberexpo.pl/

Data, miejsce: 25-26 października, Gdańsk, Amber Expo , ul. Żaglowa 11

Organizatorzy:  Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna,  Gdańska Organizacja Turystyczna,  Międzynarodowe Targi Gdańskie S.A.,

Współorganizacja: Ministerstwo Sportu i Turystki, Polska Organizacja Turystyczna

Partnerzy: Mercure Gdańsk Stare Miasto, Port Lotniczy w Gdańsku im. Lecha Wałęsy

Patroni Honorowi: Mieczysław Struk Marszałek  Województwa Pomorskiego,

Paweł Adamowicz Prezydent Miasta Gdańska,  

Kontakt do Organizatora: Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna

Kontakt dla mediów:                                                                            Koordynator projektu:

Krystyna Hartenberger-Pater                                                               Dyrektor Zarządzający PROT

dyrektor@prot.gda.pl  
M. +48 509 218 050    

Magdalena Węgrowicz

Business Product Manager                                                                        m.wegrowicz@prot.gda.pl                                                                          T. +48 732 70 48

 

2016-10-07 08:44:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter