Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»


Czytaj w najnowszym numerze WT 08/2017

Krytyka Turcji wynika z uprzedzeń

Część agentów mówi otwarcie, że boi się polecać klientom ofertę wyjazdów do Turcji. Volkan Akgül, radca ds. kultury i informacji ambasady Turcji w Polsce, nie widzi takiego problemu. Wprost przeciwnie, z rozmów z polskimi touroperatorami wynika, że każdy z nich planuje zwiększyć liczbę klientów o co najmniej kilkanaście procent. W tym roku Turcja liczy na ok. 400 tys. turystów z Polski.


Z OKŁADKI

 • Ministerialna marka POT

Pod koniec roku wiceminister Lasek przedstawi założenia Domu Polskich Marek. Przy jego realizacji zasadniczą rolę będzie odgrywać POT, która po niezbędnej restrukturyzacji ma zająć się konkretnymi programami.

 • Grecy wracają do Warszawy

Biuro Greckiej Organizacji Turystycznej za dwa miesiące pojawi się ponownie w Polsce.

BRANŻA

 • Egipt mimo wszystko bezpieczny?

Władze przekonują, że dzięki poprawieniu systemu kontroli na lotniskach, kraj jest bezpieczny dla turystów.

 • Pół miliona na promocję Green Velo ze wspólnej regionalnej kasy

Pięć województw wspólnie będzie wspierać i finansować promocję szlaku.

 • Hiszpania wprowadza nową strategię rozwoju turystyki i wsparcie dla branży

Władze szukają rozwiązań, które wspierając przedsiębiorców obniżą rosnące ceny usług turysty cznych w kraju.

 • Miasto Łódź z własną organizacją

Po latach członkostwa w ROT, miasto tworzy nową organizację.

BIURA

 • Afryka ceni polskich turystów

Uczestnicy Spotlight on Africa liczą na ścisłą współpracę z polskimi touroperatorami.

• Oferta Qtravel.pl na stronach Kayak

Oferty ponad 80 polskich touroperatorów będą dostępne na stronie giganta.  

 • Nowy system motywacyjny dla agentów

Sun&Fun późno rozpoczął sprzedaż lata. Agentów kusi wysokimi rabatami.

 • Turystyka i sport, czyli promocja Polski za granicą

Media World Cup ma połączyć turystykę i sport.

REGIONY

 • Na Śląsku bardziej regionalnie niż GLOBalnie

Katowickie targi pod znakiem dominacji oferty regionów. Mimo słabej frekwencji nowy organizator ma wielkie plany na przyszłość.

 • Domowy posiłek – nowy pomysł Krakowa na sharing economy

Na autentyczność i możliwość nawiązania relacji stawia Kraków, organizując obiady w prywatnych domach. O tego typu usługi klienci pytają coraz częściej.

 • Na Styku Kultur – lokalna impreza z bogatą ofertą regionów

23. edycja łódzkich targów przebiegła pod hasłem turystyki wodnej.

 • Wioski tematyczne sposobem na promocję Hajnówki

Cztery wioski Podlasia opracowały ofertę edukacyjno-turystyczną.

 • Jubileusz KIT pod hasłem komercjalizacji produktu

 • Karta turysty na 700-lecie Lublina

Jubileusz ma być świętem mieszkańców i magnesem przyciągającym turystów.

UBEZPIECZENIA

 • Polisa dla agenta zyskuje klientów

Polisa obejmująca ubezpieczenie agenta turystycznego od błędu powoli przyjmuje się na rynku.

 • Przekonać klienta do dobrego produktu

Rolą agenta jest nauczenie klienta, że ważniejszy jest zakres odpowiedzialności, a nie cena polisy.

PRAWO

 • Jak przekształcić małe biuro podróży w spółkę kapitałową

Przy zamianie jednoosobowej firmy w spółkę warto zadbać o zachowanie ciągłości działalności i przeniesienie praw, w tym gwarancji ubezpieczeniowej.

PORADNIA

 • Wygraj autoprezentacją

Strona internetowa biura to nie tylko piękne zdjęcia i oferty turystyczne. To także okazja, by pokazać się jako wiarygodny i wyjątkowy sprzedawca. Nie zaniedbuj więc zakładki „o nas”, ale wykorzystaj ją do zdobycia zaufania klienta.

SYLWETKA

 • Trzeba szybko reagować na zmiany

Magdalena Wandor – jeden z najlepszych agentów Wezyra, została laureatem konkursu Agent Roku 2016.




 »zamów prenumeratę

2017-04-14 10:16:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter