Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»


Czytaj w najnowszym numerze WT 12/2017

ROZMOWA NUMERU Lokalna oferta bardziej online

Ulrich von dem Bruch, prezes LünebergerHeide GmbH  zajmującej się promocją turystyczną Pustaci Lüneburskiej nie liczy na współpracę z agentami. Jego zdaniem o wiele bardziej opłaca się samodzielnie reklamować i sprzedawać oferty.


Z OKŁADKI

 • Ryanair Sun kontraktuje

Nowy przewoźnik czarterowy pod marką Ryanair Sun prowadzi rozmowy z polskimi touroperatorami o ofercie na Lato 2018. Ci ostatni na razie nie chcą komentować pomysłu współpracy.

 • W ministerstwie jak na karuzeli

Dawid Lasek ostatecznie został odwołany ze stanowiska podsekretarza stanu w MSiT.

BRANŻA

 • Przyszłość uczelni zależy od współpracy z biznesem

Bliższa współpraca uczelni z przedsiębiorcami to kierunek, w jakim powinny podążać szkoły wyższe kształcące na wydziałach turystycznych

 • Agenci nie wykorzystują szansy. Nie poszerzają oferty o wyjazdy bleisure

Ponad połowa Polaków podróżujących służbowo potwierdza, że wykorzystuje wyjazdy biznesowe także do celów wypoczynkowych.

 • EDEN w tym roku pod hasłem turystyki kulturowej

POT zainaugurował polską edycję konkursu na najlepsze europejskie destynacje.

 • Pytania o dyrektywę powracają

Na Mazowszu kilkuset organizatorów nie złożyło deklaracji.

BIURA

 • Z Turcji nie da się zrezygnować

Klienci coraz częściej pytają o wakacje w Turcji. Tym bardziej że oferta kraju wykracza daleko poza wakacje nad przysłowiowym basenem.

 • Na Karaiby z Poznania

TUI stawia na porty regionalne. W zeszłym roku zaczął latać daleko z Katowic, teraz doszły wyloty ze stolicy Wielkopolski.

DESTYNACJE

 • Hévíz liczy na turystów z Polski

Węgierska miejscowość uzdrowiskowa rozpoczęła intensywne działania promycyjne na polskim rynku.

 • Touroperatorzy rozwijają ofertę czarterową do Chorwacji

Do Chorwacji Polacy jeżdżą głownie samodzielnie i samochodem. Touroperatorzy próbują pozyskać tych klientów.

 • Mniejsze wydatki na reklamę w sektorze podróży i turystyki

Sektor podróży i turystyki (PiT) przeznaczył na reklamę blisko 40,4 mln zł.

 • Wiedeń promuje się przez muzykę

W drugiej edycji kampanii promocyjnej udział wzięła Warszawa.

REGIONY

 • Gastronomia wspiera turystyka

Nowością tegorocznego Pikniku nad Odrą był festiwal Food Trucków.

 • Kujawsko-pomorskie rozwija szlak św. Jakuba

W Toruniu odbyło się spotkanie przedstawicieli Europejskiej Federacji Dróg świętego Jakuba.

INFORMACJA TURYSTYCZNA

 • Dobry informator to doradca

Nie ma dobrej informacji bez pasji, życzliwości i otwartości na potrzeby turystów.

 • Promocja przez profesjonalną informację

Miasta mają różne pomysły na promocję. Dla wszystkich liczą się wyszkoleni pracownicy, którzy pomagają turystom wykorzystać pobyt w najlepszy sposób.

 • Punkty IT do kontroli

System certyfikacji nie ma określonych źródeł finansowania.

PRAWO

 • Agent może odzyskać VAT od niezapłaconej faktury

W przypadku niewypłacalności kontrahenta agent musi pamiętać o terminach, jakie obowiązują go dla podjęcia prób odzyskania VAT od niezapłaconej faktury.

PORADNIA

 • Uporządkuj swój mejling

Komunikacja  meilowa to podstawa kontaktu z klientem. Czasem niefortunne sformułowanie może zniechęcić klienta do dalszego kontaktu z biurem. Na szczęście istnieją sposoby na uniknięcie stresu związanego z mejlowaniem.

SYLWETKA

 • Kreujemy mody dla klientów

Piotr Optołowicz doświadczenie zdobywał jeszcze w dzieciństwie, pod okiem ojca.

 

 »zamów prenumeratę

2017-06-14 16:17:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter