Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»


Czytaj w najnowszym numerze WT 13/2017

TUI Poland wprowadza do sprzedaży agencyjnej wycieczki fakultatywne

Za ich sprzedaż biura otrzymają prowizję według obowiązujących stawek. – Na razie projekt jest w fazie początkowej, ale naszym celem jest włączenie do oferty pełnego programu jeszcze w tym sezonie wakacyjnym – mówi Marcin Dymnicki, dyrektor zarządzający TUI Poland.


Z OKŁADKI

 • Bułgaria rośnie w internecie

Czarnomorska destynacja w statystykach sprzedaży pnie się w górę, regularnie zajmując trzecie miejsce wśród najchętniej wybieranych kierunków. Jednak, by utrzymać pozycję, musi poprawić jakość oferty.

 • Andryszak szefem TUI Deutschland

Kontrowersyjny szef polskiego oddziału firmy zastąpił na stanowisku Sebastiana Ebela.

BRANŻA

 • Skuteczna koordynacja kluczem do sukcesu marki

Bez efektywnej strategii zarządzania marketingowego nie ma szans na zbudowanie rozpoznawalnej marki produktu czy regionu.

 • BIT w Mediolanie. Rośnie zainteresowanie włoskich turystów Warszawą

Z inicjatywy branży udział w mediolańskich targach BIT wzięła WOT i warszawskie biura podróży.

 • Sykon wprowadza rozwiązanie automatyzujące kontakt z klientem

System nKlient integruje system rezerwacji z telefonią i chatem.

 • Wybitny naukowiec, społecznik, nauczyciel. Odszedł Stefan Bosiacki

 • Bundestag przyjął nową ustawę turystyczną

Branża twierdzi, że będzie musiała „jakoś” zaakceptować nowe regulacje.

ROZMOWA NUMERU

Rejsy nakręcają obroty

Niemieccy agenci rozwijają się głównie dzięki sprzedaży rejsów wycieczkowych, mówi Ralf Hieke, wiceprezes Niemieckiego Związku Turystycznego DRV. Ważną część ich obrotu stanowi też dystrybucja ubezpieczeń.

BIURA

 • Antalya rozbudowuje infrastrukturę transportową

Delegacja z regionu Antalyi przyjechała do Polski, by promować zalety wypoczynku w tamtejszych kurortach.

 • Agenci przekonują się do niemieckiej oferty

Polscy agenci chętnie podpisują umowy z systemem Traveltainment.

 • Polski ETI ruszył ze sprzedażą

Na razie ETI skoncentruje się na sprzedaży Egiptu.

DESTYNACJE

 • PROT koordynatorem Baltic-marki

Powstało Baltic Sea Tourism Center, koordynujące promocję państw bałtyckich.

 • Karyntia przekonuje atmosferą i ofertą dla rodzin z dziećmi

W rywalizacji o turystę zimowego Karyntii pomaga jasno określona strategia promocyjna.

REGIONY

 • Kraków w zgodzie z trendami – stawia na emocje

Emocjonalna Propozycja Sprzedaży nadawać będzie kierunek działaniom marketingowym stolicy Małopolski do 2022 r.

 • Turystyka senioralna receptą na sezonowość w turystyce

W maju w Darłowie odbyła się Pierwsza Międzynarodowa Konferencja Silver Tourism.

 • Polityka psuje turystykę. Jelenia Góra bez targów turystycznych

Po 18 edycjach targi turystyczne Tourtec zostały zawieszone.

 • Rzeki połączyły marszałków

Trzy województwa wspólnie rozwijają Szlak wodny Pisa-Narew.

TURYSTYKA PIELGRZYMKOWA

 • Szlaki religijne ważne dla regionów

Turystyka religijna, bliska lokalnym tradycjom stwarza szanse rozwoju małych gmin.

 • Wyjazdy turystyczne z elementem sacrum

W czasie pielgrzymek przeżycia duchowe stawia się na pierwszym miejscu, ale trudno nie włączyć do programu świeckich atrakcji turystycznych.

 • Słaba promocja Izraela

Izrael nie wykorzystuje potencjału destynacji pielgrzymkowej.

PRAWO

 • Organizator musi uzasadnić klientowi koszty rezygnacji

Rezygnacja klienta z imprezy turystycznej prawie zawsze staje się przyczyną sporu pomiędzy organizatorem a niedoszłym turystą.

PORADNIA

 • Grafiką angażuj zmysły klienta

Nikt chyba nie wątpi, jak ważne dla sprzedaży jest zobrazowanie oferty za pomocą zdjęć, filmów, grafik. Czy mówimy o stronie internetowej, czy o witrynie zadbaj, by ta wizytówka twojego biura rzeczywiście przyciągała uwagę klientów.

SYLWETKA

 • Poszerzamy ofertę o Tajlandię i USA

Maciej Wilczyński nieustannie poszukuje nowych pomysłów na rozwój biura.

 


»zamów prenumeratę

2017-07-03 09:06:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter