Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»


Gość VI Forum Agentów Biur Podróży
Agnieszka Nadstawna - Jak rozmawiać z klientem w świetle wydarzeń kryzysowych

Światowe wydarzenia kryzysowe, to chleb powszedni każdego z nas. W XXI wieku czytane do kawy, oglądane wieczorem – powszednieją, ale dla potencjalnych klientów biur podróży stają się zagadnieniami wyjątkowo stresującymi i mają bezpośredni wpływ na sprzedaż. O tym, jak w sytuacji kryzysu budować relację z klientem na VI Forum Agentów opowie Agnieszka Nadstawna – coach, trener i arteterapeuta.


Jak wobec doniesień o kolejnych kryzysach budować relację sprzedażową z klientem, jak rozmawiać z nim po wydarzeniach kryzysowych (terroryzm, powódź, przestępczość i sprawy kryminalne takie, jak sprawa Magdy Żuk…)? Odpowiedź kryje się w uważności i inteligencji emocjonalnej.

Agnieszka Nadstawna

  • Dyplomowany Trener Zarządzania, absolwentka Szkoły Coachingu Lilianny Kupaj, akredytowany II Coach ICI (II stopień akredytacji), absolwentka kilku zawodowych kursów arteterapeutycznych, stała uczestniczka branżowych spotkań i szkoleń rozwojowych. Aktywna w branży szkoleń dla biznesu od 2006 roku.
  • Kreatorka i szef zarządzający projektami eventowymi: od 1992 (w tym – 17 lat własna agencja eventowa) organizatorka, producentka oraz konsultant wyjazdów i imprez integracyjnych, wydarzeń firmowych oraz imprez kulturalnych – działań w obszarze eventu, marketingu i public relations.
  • Praktyk biznesu branży eventowej i turystycznej: w 1996 roku współzałożycielka i właścicielka agencji eventowo-szkoleniowej Latawiec Partner EVENT & TRAINING, którą zarządzała osobiście i w spółkach do 2012 roku oraz Biura Podróży Latawiec które współprowadziła przez 10 lat – do 2006 roku. Zaangażowana w akcję „Nakręć się na Event” skierowaną do początkujących eventmanagerów – którą wykreowała i realizowała wolontarystycznie w latach 2007 – 2010 – w 4 edycjach. W latach 90. m.in. założyła prawdopodobnie pierwszą na polskim rynku agencję typu "wedding planner" pod nazwą "Ślub z Głową" i początkowo nią zarządzała. W czasach studenckich była pilotem wycieczek zagranicznych (1994 – licencja państwowa z językiem francuskim), pracowała także jako tłumacz i asystent przewodników terenowych w Polsce, Francji, Szwajcarii i we Włoszech.

 Już dziś zarejestruj się na VI Forum Agentów Biur Podróży!

2017-10-10 12:36:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter