Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»


Czytaj w najnowszym numerze WT 1/2018

Niszowe programy wchodzą do stałej oferty

W 2018 rok touroperatorzy wchodzą z ambitnymi planami rozwojowymi. Logos Travel postanowił poszerzyć swoją ofertę o kolejną niszę – podróże kulinarne. Na początek po Japonii.


Z OKŁADKI

 • Idzie kolejny dobry rok dla turystyki

Grecja, Turcja, Hiszpania to główne kierunki, do których będą latać Polacy w przyszłym roku. Jeśli na dobre wróci Egipt, rynek urośnie dwucyfrowo. Najwięksi polscy touroperatorzy patrzą w przyszłość z optymizmem.

 • Japonia wprowadza podatek wyjazdowy

Turyści wyjeżdżający z Kraju Kwitnącej Wiśni będą musieli uiścić opłatę w wysokości  1 tys. jenów.

BRANŻA

 • Nadal potrzebne są zmiany w prawie

Kontynuowanie prac nad stworzeniem kompleksowego prawa turystycznego to najważniejsze zadanie stojące obecnie przed Polską Izbą Turystyki.

 • Turcja liczy na polskich turystów. Będzie promować u nas Kapadocję i Stambuł

500 tys. klientów z Polski w przyszłym roku i 1 mln w ciągu pięciu lat, to cel, jaki stawia sobie Turcja. Kraj chce być piątym najczęściej odwiedzanym na świecie.

 • Władze kraju twierdzą, że jest bezpiecznie i czekają na turystów

Turyści wracają do Egiptu, a kraj stawia na rozwój nowych produktów.

 • Nowe połączenia z Rosją. Ural Airlines wchodzi na polski rynek

W ramach promocji przewoźnik będzie wypłacał prowizję agencyjną.

• Więcej pasażerów, rekordowe czartery

Z Arturem Tomasikiem, prezesem Związku Regionalnych Portów Lotniczych, rozmawiamy o rozwoju lotnisk regionalnych i wynikach za rok 2017.

• Podatki lotnicze hamują rozwój turystyki w Europie 

Zniesienie podatków pasażerskich znacząco zwiększyłoby europejskie  PKB.

 • Ustawa z dnia 24 listopada 2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych

• Rosyjscy turyści boją się przyjeżdżać do Polski?

Po tegorocznym Forum Eto Polsza! przedstawiciele polskiej branży mają mieszane uczucia. Rosjanie również.

BIURA

• Ekspansja OTI na zachód

Holding zakupił Ferien Touristik. To pierwszy krok do zdobycia niemieckiego rynku.

 • Prima Holiday chce zarabiać przez cały rok

Więcej Bułgarii, Turcji, Zakinthos i dalekie kraje – Prima Holiday planuje zwiększyć obroty.

DESTYNACJE

 • Mołdawia intensywnie promuje się na polskim rynku

Narodowe Stowarzyszenie Turystyki stara się pozyskać turystów z Polski.

 • Grecka Panorama wpisała się na stałe w kalendarz targów

Trzecia edycja greckich targów przyciągnęła trzykrotnie więcej uczestników niż w roku ubiegłym.

TRENDY 2018

 • Ministerstwo pracuje nad ustawami o POT i markach turystycznych

MSiT przygotowuje dla turystyki kolejny pakiet ustaw i rozporządzeń.

PRAWO NA NOWY ROK

 • Koniec z limitem składek na ubezpieczenie emerytalne • Od 1 marca ulga na start – czyli sześć miesięcy bez składek ZUS  • Zatwierdzenie sprawozdania możliwe w trybie obiegowym • Uproszczenia podatkowe dla małych firm

PORADNIA

 • Zarabiaj dzięki personalizacji

Personalizacja oferty pozwala zwiększyć lojalność klienta i odwrócić jego uwagę od kosztu wyjazdu. By dobrze dopasować produkt, poznaj potrzeby podróżnego. Inwestuj w narzędzia, które ułatwią ci przygotowanie złożonych wyjazdów.

SYLWETKA

 • Jak przekonać do siebie klienta

Dorota Wilemberg osiągnęła sukces nie tylko dzięki determinacji, ale także osobistemu podejściu do klienta.

.

»zamów prenumeratę

2018-01-02 09:33:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter