Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»


patronat
VIII Kongres Promocji Mazowsza

Kongres Promocji to platforma wymiany praktyk i doświadczeń między ekspertami a samorządowcami, organizacjami pozarządowymi i wszystkimi tymi, którzy są zainteresowani budowaniem pozytywnego wizerunku marki Mazowsze. –zaprasza Izabela Stelmańska, zastępca dyrektora departamentu kultury, promocji i turysytki UMWM. 

 

Samorządowcy i eksperci, w tym specjaliści marketingu terytorialnego i praktycy w Łochowie będą dyskutować o tym, jak kreować i doskonalić swoje marki regionalne.

Nie zabraknie wystąpień dotyczących ekonomicznej wartości marki miejsca (dr Krzysztof Celuch; Jaka jest ekonomiczna wartość marki miejsca? Co z praktycznego punktu widzenia daje wiedza o wpływie ekonomicznym?), a także metod umiejętnego współtworzenia przestrzeni publicznej. Niezwykle cenne mogą okazać się eksperckie wykłady o pomysłach na budowanie aktywnego zaangażowanie mieszkańców.

O języku marki w swoim wystąpieniu opowie dr Jacek Wasilewski, specjalista ds. komunikacji marek. Na zakończenie pierwszego dnia uczestnicy Kongresu Promocji Mazowsza będą mogli wziąć udział w panelu, w którym rozmówcy nawiązując do tegorocznego jubileuszu 20-lecia samorządu województwa, podejmą próbę podsumowania działań i prac na rzecz rozwoju turystyki na Mazowszu. Będzie to też doskonała okazja do rozmów o planach na przyszłość.

W trakcie drugiego dnia konferencji uczestnicy wydarzenia za sprawą wykładu Katarzyny Michalskiej, założycielki pierwszej zawodowej grupy impro w Polsce – Teatru Improv AB OVO będą rozmawiać o umiejętnym łączeniu perfekcjonizmu i autentyczności. Odpowiedzi na pytanie Czy przestrzeń przyszłości to science fiction? w swojej prelekcji udzieli Justyna Król, ekspertka ds. inteligentnych miast przy Komitecie Gospodarki Miejskiej w Krajowej Izbie Gospodarczej.

Z kolei uczestnicy warsztatów dr Agnieszki Szostak dowiedzą się Jak myśleć pro-kliencko w projektowaniu usług, doświadczeń, przekazów niezależnie czy „klient” jest mieszkańcem, turystą, inwestorem czy dziennikarzem.


 

VIII Kongres Promocji Mazowsza

„Co możemy zrobić po raz pierwszy dla Mazowsza?”

 

organizator: Samorząd Województwa Mazowieckiego

termin: 21 – 22 maja 2018 r.

miejsce: Centrum Konferencyjno – Wypoczynkowe Pałac Łochów

ul. Marii Konopnickiej 1, 07-130 Łochów

www.palaclochow.pl

 

Moderator: Magdalena Kondas, redaktor naczelna MeetingPlanner.Pl

DZIEŃ PIERWSZY - 21 maja 2018 r.

 9:30 – 10:00

Rejestracja uczestników, zakwaterowanie, serwis kawowy

OTWARCIE KONGRESU, PRZYWITANIE UCZESTNIKÓW

10:00 – 10:30

Samorząd Województwa Mazowieckiego

Starostwo Węgrowskie

10:30 – 11:15

Kiedy ostatnio zrobiliście coś po raz pierwszy w życiu? Mieszkańcy wiedzą, co jest dla nich ważne, ale nie wystarczy ich tak po prostu o to zapytać. Jak współtworzyć
z mieszkańcami – metody projektowe w przestrzeni publicznej.

dr Agnieszka Szóstek - ekspert w obszarze strategicznego zarządzania designem

11:15 – 11:45

Jak kreować doświadczenie i budować zaangażowanie, czyli kultura plemienna
w centrum Polski.

Szymon Walkiewicz - partner Walk, podróżnik, ekspert marketingu

11:45 – 12:15

Jaka jest ekonomiczna wartość marki miejsca? Co z praktycznego punktu widzenia daje wiedza o wpływie ekonomicznym?

dr Krzysztof Celuch - trener, konsultant biznesowy, wykładowca akademicki specjalizujący się w meetings industry

12:15 – 12:45

 Przerwa kawowa

12:45 – 13:15

Z miłości do gór… na równinie. Kontrasty, kontrowersje i zrozumienie potencjału
w „prowadzeniu” marki turystycznej.

Szymon Ziobrowski - dyrektor Tatrzańskiego Parku Narodowego

13.15 – 13.45

Jakim językiem powinna mówić marka terytorialna?  

dr Jacek Wasilewski - specjalista ds. komunikacji marek, kulturoznawca, Uniwersytet Warszawski

13.45 – 15.00

Obiad

15.00 – 16.30

Co możemy zrobić po raz pierwszy dla Mazowsza? Panel podsumowujący jubileusz
20-lecia działalności Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego, wyciągając wnioski i mając świadomość planów wynikających ze strategii rozwoju, dyskusja poszukująca nowych ścieżek, inspiracji, pomysłów.

Paneliści:
Marszałek Województwa Mazowieckiego – Adam Struzik
, Starosta Węgrowski - Krzysztof Fedorczyk, Marcin Malicki, Agnieszka Szóstek, Krzysztof Celuch.

Moderacja: Magdalena Kondas.

17.00 – 20.00

Spływ kajakowy

20.30

Kolacja

 

DZIEŃ DRUGI - 22 maja 2018 r.

8:00 -9:00

Śniadanie

9:30 -10:00

Perfekcjonizm, autentyczność i improwizacja pod kontrolą. Czy da się połączyć wszystkie trendy i mówić zrozumiale do odbiorców?

Katarzyna Michalska - aktorka, założycielka pierwszej zawodowej grupy impro
w Polsce Teatru Improv AB OVO

10:00 – 10:45

Czy przestrzeń przyszłości to science fiction? Inspiracja, współpraca i zrównoważony rozwój.

Justyna Król - ekspertka ds. inteligentnych miast przy Komitecie Gospodarki Miejskiej
w Krajowej Izbie Gospodarczej

10:45 – 12:45

Warsztat: Jak myśleć pro-kliencko w projektowaniu usług, doświadczeń, przekazów niezależnie czy „klient” jest mieszkańcem, turystą, inwestorem czy dziennikarzem.

dr Agnieszka Szóstek - ekspert w obszarze strategicznego zarządzania designem

12:45 – 13:00

Podsumowanie Kongresu Kongresu Promocji Mazowsza 2018
„Co możemy zrobić po raz pierwszy dla Mazowsza?”

Magdalena Kondas - redaktor naczelna MeetingPlanner.Pl

13:00 – 14:00

Zakończenie i obiad

 

 

2018-05-18 17:12:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter