Wszyscy są ciekawi jak będzie wyglądał sezon letni 2019. Tym bardziej, że ten mijający miał swoje wzloty i upadki. Na szczęście Net Holiday umiał zapanować nad subiektywnymi i obiektywnymi trendami rynkowymi, a co najważniejsze - wie, jak przekuć to na jeszcze lepszą ofertę w nadchodzącym sezonie.
Biuro, mimo niedługiego stażu turoperatorskiego, już od kilku lat znajduje się w pierwszej dziesiątce najlepszych polskich organizatorów turystyki i prężnie się rozwija: zarówno pod względem oferty, jak i kapitału ludzkiego. Oferta biura z roku na rok staje się coraz bogatsza i bardziej różnorodna. Widać to w programie oferowanych wycieczek, stale poszerzanej współpracy agencyjnej, a nawet po siedzibie centrali w Krakowie, która ostatnio powiększyła się o nowe pokoje i nowych pracowników.
Net Holiday stawia na ciągły rozwój, szczególnie w podstawowym kanale dystrybucji, czyli przez biura agencyjne. W tym roku udostępnia dla nich nową platformę rezerwacyjną do tzw. pakietowania dynamicznego - NetBooking.pl - dzięki niej oferta stanie się jeszcze bogatsza i elastyczniejsza pod względem terminów i części składowych. Firma chce iść ramię w ramię z technologią. Niedawno oddano do użytku aplikację mobilną strony internetowej, która również ulegnie nowatorskim przeobrażeniom. W obu tych serwisach zaplanowano rzecz jasna możliwość skorzystania z panelu agencyjnego. Kolejne udogodnienia dla agentów to jeden numer konta bankowego, dwa systemy rezerwacyjne, sprawnie działająca infolinia i przedłużone godziny pracy działu współpracy agencyjnej w szczycie sezonu.
Mało? To dołóżmy jeszcze doskonałe szkolenia dla biur agencyjnych (bardzo częste i treściwe webinary oraz liczne study toury), a także katalogi drukowane wyłącznie dla nich. Net Holiday poszerzył też swoją siatkę regionalnych przedstawicieli handlowych - do dyspozycji agentów jest teraz pięciu bardzo doświadczonych handlowców. Tur operator stale podnosi jakość współpracy z biurami agencyjnymi zwiększając budżet na marketing prosprzedażowy.
Net Holiday przez ostatnie trzy sezony klasyfikowany był na siódmym miejscu w Polsce. Przynależność do czeskiego koncernu turystycznego Alexandria Group z pewnością podwyższyła tur operatorowi ocenę stabilnego i bezpiecznego organizatora wypoczynku. Co go wyróżnia?
1. Z pewnością wysoki procent oferty z wyłącznością na polski rynek: dotyczy ona ponad 80% zakontraktowanych pokoi. Co to oznacza? Większą troskę o Klienta i pewność, że urlop spędzi bez żadnych komplikacji. Net Holiday wiążąc się z hotelami kilkuletnimi umowami gwarancyjnymi zapewnia sobie wyłączność na polskim rynku, z drugiej zaś polepsza kondycję finansową hotelarza, który chętniej wyremontuje obiekt i podwyższy jego standard. Przykładem jest hotel Hermes Ultra All Inclusive NetClub w Bułgarii, który na sezon 2019 uruchomi nowy Aqua Park ze zjeżdżalniami dla dzieci i dorosłych lub zupełnie nowy hotel Evita Mare na Rodos, który zostanie otwarty w kwietniu 2019 oraz wiele innych hoteli, w których infrastruktura uległa znaczącej poprawie. To działania w modelu win-win, gdzie obie strony tylko zyskują. W takim modelu Net Holiday działa przede wszystkim na swoich priorytetowych kierunkach: w Bułgarii, Grecji i Turcji.
2. Na sezon 2019 Net Holiday rozwinął swój sztandarowy produkt, czyli ofertę wakacji dla rodzin z dziećmi. Zwiększył liczbę hoteli rodzinnych, a także dostępność bardzo poszukiwanych typów pokoi 2+2, 2+3, a nawet 2+4. Touroperator stawia na bogaty program animacyjny. W stosunku do poprzedniego sezonu podwoił liczbę własnych animatorów. Klienci Net Holiday będą mogli w pełni skorzystać z zalet wakacji w jego hotelach klubowych pod nowym znakiem NetClub. Hotele oznaczone tą nazwą oraz pracujący w nich animatorzy Net Holiday zapewnią Klientom rodzinnym (zarówno dzieciom, jak i dorosłym) polską usługę animacyjną na najwyższym poziomie.
3. Szeroka gama hotelowa: od trzygwiazdkowych obiektów wartych swojej ceny, przez dobre czterogwiazdkowe i te najlepsze wyróżnione przez biuro certyfikatem Golden Star. W ofercie znaleźć też można typowe obiekty dla par albo hotele wyłącznie dla dorosłych.
4. Szeroka dostępność wylotów: Net Holiday będzie oferować wycieczki z wylotem aż z dziewięciu lotnisk.
Całą ofertę Net Holiday na Lato 2019 można rezerwować już teraz korzystając z promocji przedsprzedażowej Very Hot First 2019, gdyż … to się po prostu opłaca! Można w niej skorzystać z niskiej zaliczki i płatności aż w trzech ratach, Gwarancji Najniższej Ceny, bezpłatnej zmiany rezerwacji, promocyjnej ceny dla dzieci - już od 499 zł, zniżek dla mini grup czy zniżek i voucherów dla Stałych Klientów.
Jak widać warto rezerwować ofertę Net Holiday już teraz! Od tego sezonu można to zrobić w dwóch systemach rezerwacyjnych: BlueVendo oraz Merlin.X.