Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»

Czy agenci powinni nakłaniać klientów do kupna ubezpieczenia?

W najnowszym numerze Wiadomości Turystycznych publikujemy sondę, w której pytamy doradców czy powinni nakłaniać klientów do kupna rozszerzonego ubezpieczenia? 
 

Opinią podzielili się: Paweł Szlachetko z Falcon Travel (Warszawa), Barbara Dobrowolska z Biura Podróży Panda (Tczew), Bogusław Woźnica z Prima Travel (Gdańsk), Danuta Nawrocka- Ślażyk z Eco Tour (Wrocław).

 -Wielu klientów wydaje mnóstwo pieniędzy na pobyt, a nie chce dopłacić 200 złotych na porządne ubezpieczenie. Czasem wynika to z naturalnego odruchu odsuwania od siebie widma nieszczęścia albo złudnego przekonania, że nic złego nie może sięstać. Agent powinien poinformować klienta, z jakim ryzykiem wiąże się podróżowanie z podstawowym ubezpieczeniem. Z doświadczenia wiem, że nie opłaca się na sobie oszczędzać, zwłaszcza kiedy jedzie się za granicę, gdzie jest się zdanym na siebie - twierdzi Paweł Szlachetko z Falcon Travel Warszawa


Więcej czytaj w najnowszym numerze Wiadomości Turystycznych. 

2019-02-15 16:29:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter