Strona główna  |  Prenumerata  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»


BIURA

Fly.pl brązowym Konsumenckim
Liderem Jakości 2019


FLY.PL otrzymał brązowe godło w kategorii     „Sklepy internetowe – turystyka” w programie Konsumencki Lider Jakości 2019 
za najwyższą jakość i największy wybór atrakcyjnych ofert. Jak mówi Grzegorz Bosowski, prezes FLY.PL, szczególnie cieszy go, że klienci docenili wygodę korzystania z serwisu internetowego i wysoką jakość obsługi, bo właśnie na te aspekty firma kładzie największy nacisk.


 

 Biuro uplasowało się na podium w wynikach badania znajomości marki (3 miejsce) oraz chęci polecania usług nowym klientom (2 miejsce). Konsumencki Lider Jakości to ogólnopolski program konsumencki prowadzony przez „Strefy Gospodarki” – niezależny dodatek dystrybuowany z Dziennikiem Gazetą Prawną. Celem badań jest wyłonienie najlepszych w opinii konsumentów marek i firm działających na polskim rynku. W tegorocznej edycji wzięło udział ponad 15 tys. respondentów, wyłonionych metodą kwotową i celową. Kwalifikacja uczestników jest zgodna ze strukturą ludności Polski opisaną przez GUS w roku 2011, z ograniczeniem grupy wiekowej na kategorii 64 lat. MG

2019-05-15 16:25:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»



» Alicja Redlich-Michalska z Kielc, właścicielka Biura Podróży Abex »więcej
Newsletter

»

Zamów newsletter