Strona główna  |  Prenumerata  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»


DESTYNACJE

Emirat Szardża rozpoczął promocję w Polsce

Szardża promowana jest jako miejsce przyjazne rodzinom, także centrum kulturowe Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Szardża jest trzecim po Dubaju i Ras Al-Chajmie emiratem Zjednoczonych Emiratów Arabskich, który postanowił powalczyć o polskich turystów

Organizacja Rozwoju Handlu i Turystyki Szardży 12 czerwca oficjalnie rozpoczęła działalność promocyjną na naszym rynku. Tego dnia agencja zorganizowała konferencję prasową dla dziennikarzy połączoną z warsztatami dla organizatorów. Podczas konferencji przybliżono atuty emiratu, m.in. fakt, iż jest to destynacja na każdą kieszeń, z bogatym i różnorodnym zapleczem hotelowym, rozbudowaną ofertą atrakcji dla dzieci (w tym wieloma zniżkami dla podróżujących z dziećmi), bogatym wachlarzem imprez kulturalnych i szerokimi możliwościami uprawiania turystyki aktywnej. Prezes Organizacji, Khalid Jasim Al Midfa, poinformował, że w najbliższych miesiącach będzie realizować szereg działań mających przybliżyć branży turystycznej, mediom emirat: będą to nie tylko warsztaty zaznajamiające z kierunkiem, również fam tripy i udział w wybranych imprezach targowych w Polsce. MO

2019-06-13 08:25:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»



» Alicja Redlich-Michalska z Kielc, właścicielka Biura Podróży Abex »więcej
Newsletter

»

Zamów newsletter