Strona główna  |  Prenumerata  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»


LUDZIE
Frantzis Argyropoulos, prezes zrzeszenia hoteli Verono na Kosie, gościem Ogólnopolskiego Forum Agentów Biur Podróży
 

Jak mówi w rozmowie z Wiadomościami Turystycznymi, Polska ma dla wyspy duże znaczenie jako rynek źródłowy. Podczas gdy w 2016 roku wypoczywało tam 47,7 tys. Polaków, w 2017 roku było ich już 67,6 tys., a w 2018 roku 100,1 tys., co oznacza wzrost o 48 proc. rok do roku.

 

Sieć Verano chce się u nas mocniej promować. Zatrudniła już nawet dwie osoby mówiące po polsku, które mieszkają na Kos. Po zakończeniu kontraktowania, czyli we wrześniu, zaczną reklamować ofertę i zacieśniać współpracę z touroperatorami i agentami. Dla Frantzisa Argyropoulosa ci ostatni są bardzo ważnym kanałem dystrybucji, który trzeba doceniać i wspierać.

- Wakacje to inwestycja, klienci potrzebują specjalisty, który doradzi im, jaką ofertę wybrać, żeby urlop przyniósł prawdziwe zadowolenie, a przecież o to chodzi w podróżowaniu – o unikalne doświadczenia, które zostaną w naszej pamięci na wiele lat – tłumaczy. Hotele Verano przystąpiły ostatnio do PIT, należą też do Niemieckiego Związku Turystycznego (DRV) i ACCKA (Stowarzyszenie Czeskich Biur Podróży). Jak mówi prezes, firma zamierza wstępować do silnych organizacji w krajach, na których jej zależy. Dzięki temu łatwiej będzie jej do branży turystycznej. Prezes o hotelach należących do Verano mówi, że są to obiekty, które nie należą do żadnych sieci.

Firma, poza tym, że prowadzi dla nich promocję i kontrakting, zajmuje się strategicznym planowaniem i rozwojem produktów, co pozytywnie przekłada się na zyski partnerów. Dba też o podnoszenie jakości, posiada pracownika, który stale monitoruje opinie gości i przekazuje je odpowiedzialnym menedżerom, dzięki czemu mogą na bieżąco poprawiać jakość. Właściciele obiektów dużo inwestują – mowa o milionach euro, które idą na remonty, powiększenie liczby pokojów i rozbudowę infrastruktury. Wysiłki przynoszą rezultaty, które widać w bardzo dobrych ocenach na portalach typu TripAdvisor. Frantzis Argyropoulos podkreśla, że oferta grecka jest zupełnie inna niż np. turecka. W Grecji klienci, nawet jeśli spędzają wakacje all inclusive, mogą wyjść poza hotel i skorzystać z lokalnej kuchni czy z innych atrakcji. Tymczasem w Turcji wypoczywają głównie w resortach.

Zapraszamy do dyskusji na VIII Forum Agentów Biur Podróży, 20 listopada 2019 r., Warszawa,  Sound Garden Hotel. 




2019-08-09 12:28:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»



» Alicja Redlich-Michalska z Kielc, właścicielka Biura Podróży Abex »więcej
Newsletter

»

Zamów newsletter