PROMOCJA TURYSTYCZNA
Kolejne miasta dołączają do akcji #CityWillWait
Do akcji zainaugurowanej przez cztery metropolitarne LOT-y włączył się Lublin, współudział zadeklarował również Toruń.
Akcja #CityWillWait to hasło, pod którym metropolitalne organizacje turystyczne w Gdańsku, Warszawie, Poznaniu i Łodzi rozpoczęły wspólne działania na rzecz przeciwstawiania się negatywnym skutkom kryzysu wywołanego przez koronawirusa. Aktywności te koncentrują się na promocji miast w internecie (na portalach i w mediach społecznościowych samych LOT-ów, jak i podmiotów w nich zrzeszonych). Ich głównym celem jest podtrzymanie zainteresowania podróżami wśród konsumentów, oraz zaproszenie ich do Gdańska, Łodzi, Poznania i Warszawy po zniesieniu obowiązujących obecnie ograniczeń w podróżowaniu. W akcji promowane są produkty turystyczne i atrakcje zrzeszone w miejskich lokalnych organizacjach turystycznych (muzea, instytucje kultury, hotele i obiekty noclegowe, parki rozrywki itp.), także wydarzenia. Współpracujące LOT-y zachęcają też do odkrywania miast online, przy pomocy wirtualnych spacerów, panoram i gier miejskich.
Akcja rozpoczęła w połowie marca Gdańska Organizacja Turystyczna pod hasłem #GdanskWillWait. Inicjatywa i hasło zostały w następnych tygodniach rozszerzone na kolejne metropolie. Do tej pory cztery miasta opublikowały w jej ramach 56 postów postów na Facebooku i Instagramie, które dotarły do 700 tysięcy odbiorców. Ponieważ kampania #CityWillWait jest formułą otwartą, w każdej chwili działania mogą do niej przyłączyć - tak uczynił Lublin, zaś Toruń zadeklarował współudział. MO
2020-04-20 14:40:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»