Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»


PROMOCJA TURYSTYCZNA

Kolejne miasta dołączają do akcji #CityWillWait

Do akcji zainaugurowanej przez cztery metropolitarne LOT-y włączył się Lublin, współudział zadeklarował również Toruń.

Akcja #CityWillWait to hasło, pod którym metropolitalne organizacje turystyczne w Gdańsku, Warszawie, Poznaniu i Łodzi rozpoczęły wspólne działania na rzecz przeciwstawiania się negatywnym skutkom kryzysu wywołanego przez koronawirusa. Aktywności te koncentrują się na promocji miast w internecie (na portalach i w mediach społecznościowych samych LOT-ów, jak i podmiotów w nich zrzeszonych). Ich głównym celem jest podtrzymanie zainteresowania podróżami wśród konsumentów, oraz zaproszenie ich do Gdańska, Łodzi, Poznania i Warszawy po zniesieniu obowiązujących obecnie ograniczeń w podróżowaniu. W akcji promowane są produkty turystyczne i atrakcje zrzeszone w miejskich lokalnych organizacjach turystycznych (muzea, instytucje kultury, hotele i obiekty noclegowe, parki rozrywki itp.), także wydarzenia. Współpracujące LOT-y zachęcają też do odkrywania miast online, przy pomocy wirtualnych spacerów, panoram i gier miejskich.

Akcja rozpoczęła w połowie marca Gdańska Organizacja Turystyczna pod hasłem #GdanskWillWait. Inicjatywa i hasło zostały w następnych tygodniach rozszerzone na kolejne metropolie. Do tej pory cztery miasta opublikowały w jej ramach 56 postów postów na Facebooku i Instagramie, które dotarły do 700 tysięcy odbiorców. Ponieważ kampania #CityWillWait jest formułą otwartą, w każdej chwili działania mogą do niej przyłączyć - tak uczynił Lublin, zaś Toruń zadeklarował współudział. MO

2020-04-20 14:40:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter