Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»


PROMOCJA TURYTYCZNA
Kampania Pragi popularna na polskim rynku

Prague City Tourism – agencja odpowiedzialna za promocję Pragi jako kierunku turystycznego – poinformowała o rezultatach kampanii promocyjnej „Stay in Prague” realizowanej od października do grudnia ub. r. na kilku rynkach zagranicznych.

Prowadzona w internecie kampania została wyświetlona prawie 800 mln razy. Na stronę kampanii, stayinprague.eu, trafiło ponad 8 milionów osób. Największy rozgłos zyskała na rynkach polskim, włoskim, hiszpańskim, niemieckim i izraelskim. - Według dostępnych danych Praga stała się znacznie bardziej popularna na niektórych rynkach docelowych niż sąsiednie konkurencyjne miasta, takie jak Wiedeń i Berlin – potwierdziła rzeczniczka PCT Klára Malá w komunikacie prasowym. Na akcję „Stay in Prague” PCT wydało 40 mln koron (równowartość 7,4 mln zł). Jej celem było ukazanie stolicy Czech jako celu kulturalnego, oferującego usługi wysokiej jakości. Kampanię kierowano do turystów z przedziału wiekowego 30 – 55 lat. Pomysłodawcy chcieli zmienić postrzeganie Pragi w świadomości turystów, zwłaszcza odejść od krzywdzącego wizerunku miasta jako celu imprezowego. W kampanii podkreślano takie atuty stolicy Czech jak jakość usług, zabytki, kultura i gastronomia. MO

2022-01-17 09:05:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter