Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»


PROMOCJA TURYSTYCZNA

Szczecin promuje swoje walory turystyczne


W drugiwj połowie kwietnia wystartowała druga odsłona kampanii promocyjnej Szczecina, która zwraca uwagę na turystyczne walory tego miasta. Kampania „Pomyśl – Zobacz – Zostań” ma pokazać Szczecin jako miejsce, w którym można z jednej strony czerpać z bogatej oferty dużej aglomeracji, z drugiej odpoczywać od zgiełku miasta. Do zobrazowania atutów miasta wykorzystano 13 haseł: spokój, wolność, przygoda, harmonia, góry, natura, żagle, historia, zabawa, czekolada, zacisze, szmaragd, morze, które połączono z najważniejszymi symbolami Szczecina: dźwigozaurami, bulwarami, filharmonią, także rozlewiskami Odry i Wzgórzami Bukowymi. Promocja odbywa się w mediach społecznościowych, internecie, prasie, na bllboardach oraz w radiu (w lokalnym radiu SuperFm). Odbiorcami działań są turyści krajowi i zagraniczni, dlatego kampania jest prowadzona w 3 wersjach językowych.

Pierwsza odsłona kampanii miała miejsce jesienią 2021 r. Wtedy Szczecin był promowany jako miejsce do inwestycji. Wiosenna odłona będzie realizowana do połowy maja. MO, foto wiadomości.szczecin.eu

2022-05-02 09:09:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter