Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»


PROMOCJA TURYSTYCZNA

Małopolska promuje się na rynkach brytyjskim i niemieckim


1 maja Województwo Małopolskie wraz z Miastem Kraków i z Małopolską Organizacją Turystyczną rozpoczęły kampanię promocyjną na rynkach zagranicznych. Przez kolejnych 6 miesięcy mieszkańcy Niemiec i Wielkiej Brytanii dowiedzą się co zwiedzić, czego posmakować czy też jakie trasy rowerowe wybrać, aby w najbardziej udany sposób spędzić czas w Małopolsce. Kampania jest adresowana do turystów indywidualnych, ale dzięki szerokim działaniom promocyjnym w zakresie sektora MICE realizowanym przez Miasto Kraków dotrze też do klientów biznesowych.

Kampania jest realizowana w ramach projektu „Małopolska – cel podróży” finansowanego z funduszy unijnych w ramach RPO WM na lata 2014 – 2020, jego budżet wynosi 16 mln zł. Zakres działań jest szeroki, obejmuje m.in. ambienty, misje gospodarcze, kampanie w Internecie, kampanie w tematyce MICE oraz stworzenie landing page i mediów społecznościowych w dwóch językach: niemieckim i angielskim. Słowem kluczowym kampanii jest „gościnność”, wyróżnikiem regionu jest też otwartość stąd jednym z najważniejszych elementów kampanii jest gest otwartych dłoni, który podkreśla hasło kampanii: „Wide open…”/”Unglaubliche vielfalt…”. MO, foto UMWM

2022-05-04 09:17:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter