„Open World” to nazwa nowej platformy technologicznej, którą udostępniła właśnie Expedia. Korzystać z niej będą mogli zarówno dostawcy produktów turystycznych jak i atrakcji i to bez względu na to, czy zaliczają się do małych, średnich czy dużych firm.
Za pośrednictwem nowego rozwiązania będzie można sprzedawać swoje oferty. Oceny i kontakt z obsługą klienta będą brane pod uwagę przy wskaźniku jakości doświadczeń, co jest o tyle istotne, że będzie to mieć wpływ na wyniki wyszukiwania. To oznacza, że opinie turystów odgrywają tu decydującą rolę przy wyświetlaniu i rekomendowaniu ofert. Partnerzy Expedii będą mieli wgląd w recenzje, otrzymają też wskazówki, w jaki sposób zoptymalizować swoje produkty i usługi. - Przez ostatnie dwa lata zastanawialiśmy się, jak wykorzystać nasz potencjał i podjęliśmy decyzję o wprowadzeniu koniecznych zmian – mówi Peter Kern, prezes Expedii. Jego zdaniem, zamiast rozwiązania, które koncentruje się na cenie, klientom trzeba zaproponować takie, które odnosi się do jakości i wartości danych usług.
Nowa platforma jest kompleksowym rozwiązaniem z takimi usługami jak płatności, ochrona przed oszustwami i obsługą klienta. MG