Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»


KADRY

Jeśli branża chce pozyskać pracowników, musi pokazać emocje

Braki kadrowe w branży turystycznej dotykają nie tylko polskich przedsiębiorców, ale w dużej mierze także ich zagranicznych kolegów. By pozyskać nowe kadry, sektor musi poprawić swój wizerunek i pokazać, jak bardzo emocjonująca może być praca doradcy turystycznego.

Tak można podsumować dyskusję, którą prowadzili eksperci rynkowi na konferencji Barclays Travel Forum, pisze brytyjski portal branży turystycznej Travel Weekly.

Dyrektor generalna Advantage Travel Partnership, Julia Lo Bue-Said, wezwała rząd do pomocy w rozwiązaniu obecnego kryzysu kadrowego poprzez inwestycje w programy dla absolwentów i praktyki.

Przyznała, że branża ma „problem wizerunkowy”, ale podkreśliła, że w turystyce można zrobić wspaniałą karierę. Adam Murray, dyrektor finansowy Flight Center, uważa, że sektor powinien „sprzedawać” emocje związane z pracą, aby dotrzeć do młodszego pokolenia, które w niego wejdzie i w nim pozostanie. Dyrektor zarządzający Wings Travel UK, Colin Goldney, przyznał, że zatrudnienie powróciło do 70 procent poziomu sprzed pandemii, ale mimo to trudno sprostać oczekiwaniom klientów, ponieważ proces rezerwacji trwa obecnie nawet trzykrotnie dłużej niż przed kryzysem. MG

2022-05-12 07:50:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter