Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»


TOUROPERATORZY

Brytyjski TUI mocniej skoncentruje się na agentach

W przyszłości agenci mają być „prawdziwą częścią” historii TUI, twierdzi prezes oddziału tej firmy na Wielką Brytanię i Irlandię. Jak dotąd jest bardzo zadowolona z wyników sprzedażowych osiąganych przez zewnętrzną sieć agencyjną, mówi Andrew Flintham, prezes TUI UK&Ireland.

Andrew Flintham w rozmowie z brytyjskim portalem i magazynem branży turystycznej „Travel Weekly” przyznał, że sprzedaż przez agentów stanowi naprawdę ważną część w przychodach TUI. - Cieszymy się, gdy trafiają do nas ambitni zewnętrzni agenci, którzy chcą sprzedawać nasze produkty – mówi.

Prezes przyznał jednak, że firma musiała znaleźć równowagę między sprzedażą własną i pozostałą. - Wyzwanie, przed którym zawsze stoimy, polega na tym, żeby nie sprzedawać za pośrednictwem zewnętrznych agentów detalicznych ze szkodą dla naszego własnego salonu, który znajduje się dwa bloki dalej - tłumaczy.

Flintham powiedział, że w niektórych obszarach działalności koncernu agenci odgrywają bardzo ważną rolę, przykładem może być rozwój dystrybucji linii wycieczkowej Marella Cruises.Agenci są ważni na przykład przy wprowadzaniu nowych produktów, ponieważ w takich przypadkach TUI decyduje się na zwiększenie pojemności. MG

2023-03-13 08:31:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter