Eurowings Discover będzie rozpatrywał reklamacje w bardziej zautomatyzowany sposób. Wszystko dzięki współpracy z justclaims.eu. Celem jest szybkie i polubowne rozwiązywanie sporów bez angażowania zewnętrznego dostawcy usług reklamacyjnych.
Rozwiązania prawno-techniczne firmy CHS Claims Handling Solutions oferują liniom lotniczym wsparcie w ocenie prawnej skarg pasażerów, a także w prowadzeniu dialogu z klientem. Technologia jest wdrażana w Eurowings Discover i powinna być w pełni operacyjna w sezonie letnim.
- Wspieramy zarówno linie lotnicze, jak i ich klientów oraz umożliwiamy skuteczne i uczciwe rozwiązywanie sporów - mówi Ulrich Steppler, dyrektor zarządzający CHS Claims Handling Solutions i partner renomowanej kancelarii prawa handlowego Arnecke Sibeth Dabelstein (ASD), która wydzieliła CHS Claims Handling Solutions w 2017roku.
Strony tłumaczą, że klienci Eurowings nie będą musieli korzystać z usług zewnętrznej agencji obsługującej reklamacje w branży lotniczej. Jak czytamy w informacji prasowej, „justclaims.eu optymalizuje również ślad węglowy linii lotniczych”. Katja H. Brecke, partner w ASD i dyrektor współzarządzający, wyjaśnia: „justclaims.eu znacznie zmniejsza liczbę e-maili w dialogu z klientem, a tym samym minimalizuje emisję CO2”. MG