Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»


PRAWO

Eurowings będzie miał system do zarządzania reklamacjami





Eurowings Discover będzie rozpatrywał reklamacje w bardziej zautomatyzowany sposób. Wszystko dzięki współpracy z justclaims.eu. Celem jest szybkie i polubowne rozwiązywanie sporów bez angażowania zewnętrznego dostawcy usług reklamacyjnych.

Rozwiązania prawno-techniczne firmy CHS Claims Handling Solutions oferują liniom lotniczym wsparcie w ocenie prawnej skarg pasażerów, a także w prowadzeniu dialogu z klientem. Technologia jest wdrażana w Eurowings Discover i powinna być w pełni operacyjna w sezonie letnim.

- Wspieramy zarówno linie lotnicze, jak i ich klientów oraz umożliwiamy skuteczne i uczciwe rozwiązywanie sporów - mówi Ulrich Steppler, dyrektor zarządzający CHS Claims Handling Solutions i partner renomowanej kancelarii prawa handlowego Arnecke Sibeth Dabelstein (ASD), która wydzieliła CHS Claims Handling Solutions w 2017roku.

Strony tłumaczą, że klienci Eurowings nie będą musieli korzystać z usług zewnętrznej agencji obsługującej reklamacje w branży lotniczej. Jak czytamy w informacji prasowej, „justclaims.eu optymalizuje również ślad węglowy linii lotniczych”. Katja H. Brecke, partner w ASD i dyrektor współzarządzający, wyjaśnia: „justclaims.eu znacznie zmniejsza liczbę e-maili w dialogu z klientem, a tym samym minimalizuje emisję CO2”. MG

2023-03-23 08:28:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter