W cyklu spotkań z przedstawicielami Princess Hotels & Resorts z Dominikany i Meksyku, VIVA Hotels z Majorki, DMC Saudi Silk Road z Arabii Saudyjskiej oraz DMC VietOne z Wietnamu wzięło udział ponad 90 biur podróży ze Szczecina, Poznania i Warszawy oraz media branżowe.
Zaprezentowano wiele nowości. Sieci hotelowe promują w Polsce obiekty cztero i pięcio gwiazdkowe, których udział w rynku stale rośnie. Hotele tylko dla dorosłych na stałe znalazły miejsce w portfolio obu sieci. VIVA Hotels na Majorce, na którą łatwo dolecieć z wielu miast, wyróżnia przestrzeń oferowanych, nowocześnie urządzonych apartamentów, odpowiednia dla liczniejszych rodzin, lub wymagających klientów poszukujących zakwaterowania z widokiem, tarasem z jacuzzi czy swim up. Absolutnym trendem nadchodzącego sezonu staje się Arabia Saudyjska, pełna pozytywnych zaskoczeń i niespodzianek. Współpraca z profesjonalnym DMC jest kluczowa w przypadku takiej destynacji a Saudi Silk Road przygotowała nawet polskojęzyczną obsługę dla grup na miejscu.
Cykl spotkań organizowany trzy razy w roku przez ASISTE travel trade marketing & Events umożliwia partnerom z egzotycznych kierunków prezentacje oferty wśród polskich touroperatorów, biur agencyjnych i agencji MICE. Kolejne edycje spotkań zaplanowano we wrześniu i w październiku. Spotkania odbędą się w Gdańsku, Łodzi, Warszawie, Wrocławiu, Katowicach i Krakowie. Więcej informacji na stronie www.asiste.pl