Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»


TRENDY
TikTok inspiruje użytkowników do podróżowania

Nie od dziś wiadomo, że media społecznościowe mają duży wpływ na zachowania osób, które z nich korzystają. Potwierdza to amerykańska agencja marketingowa MGH, która w ostatnim czasie przeanalizowała decyzje podróżnicze użytkowników TikToka. Z badań przeprowadzonych na 1139 osobach korzystających z platformy wynika, że TikTok może być ważnym narzędziem w promocji destynacji i produktów turystycznych. 60 proc. badanych przyznało bowiem, że było zainteresowanych odwiedzeniem miejsca, które widziało na słynnej platformie społecznościowej (w Stanach Zjednoczonych korzysta z niej 150 mln użytkowników), zaś 35 proc. - że odwiedziło miejsce (plażę, park, miasto), które pokazywano na platformie, 32 proc. odwiedziło zaś kurort lub hotel, który widzieli na platformie. Co istotne, choć wpływ TikToka na internautów jest silny we wszystkich grupach wiekowych, Millenialsi (tj. osoby w przedziale wieku 25 - 44 lata) wydają się najbardziej podatni na treści publikowane na TikToku. Aż 45 proc. osób z tego pokolenia udało się w podróż do miejsca oglądanego wcześniej na platformie. MO, foto Pixabay

 

2023-04-12 16:00:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter