Multiagent chce wykorzystać fakt, że Polacy korzystają z zagranicznej turystyki zorganizowanej chętniej niż przed kryzysem. Firma nawiązała współpracę z prezenterem telewizyjnym, Marcinem Prokopem, który w ramach kooperacji będzie przekonywał potencjalnych klientów biura do rezerwowania pakietów w Wakacje.pl. Multiagent chce pokazać, że w jego ofercie znajduje się szeroka gama wycieczek dopasowanych do potrzeb różnych grup klientów i w cenach takich samych, jakie można znaleźć u touroperatorów.
Osią kampanii są spoty z popularnym prezenterem utrzymane w przyjemnym, wakacyjnym klimacie. - W każdym spocie występuje kilku Marcinów, którzy bawią się, rozmawiają albo uciekają od innych, zatapiając się we własnym hobby - mówi Tomasz Bączek, head of brand w Wakacje.pl. Wyjaśnia, że poprzez multiplikację firma chciała podkreślić, że pomysłów na spędzanie urlopu jest tak dużo, jak klientów biura.
Marcin Prokop pojawi się w spotach telewizyjnych, na billboardach oraz w internecie. MO, foto Wakacje.pl