Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»

Zmniejsza się liczba reklamacji

Klient jest niezadowolony z twoich usług? Uważaj, ma się komu poskarżyć. Reklamacji na biura podróży wprawdzie jest coraz mniej, ale są coraz lepiej uargumentowane.

Jednym słowem świadomość konsumentów rośnie. Rok 2011 to był rok poprawy standardu wykonywania usł-ug oraz większej świadomości konsumentów. – Trudno jest wskazać biura, na które jest najwięcej skarg. Skala ich zależy od liczby obsłużonych klientów. Im większe biuro, tym więcej skarg – mówi Marta Milewska z Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego. W liczbie pozwów niezadowolonych klientów – jak twierdzą rzecznicy konsumentów – przoduje Warszawa, a zaraz za nią – Radom i Opole, czyli miasta, w których swoje siedziby mają najwięksi Polscy touroperatorzy. Organizatorzy podkreślają, że klient poinformowany nie poczuje się rozczarowany na miejscu. – Dokładamy wszelkich starań, aby opisy katalogowe maksymalnie odzwierciedlały to, co jest na miejscu – mówi Ewa Maruszak z biura Itaka. – Mimo rosnącej liczby klientów możemy się pochwalić malejącą liczbą reklamacji. Przykładowo: liczba obsługiwanych klientów w ciągu ostatnich 4 sezonów wzrosła 4-krotnie, a współczynnik ilości reklamacji do ilości obsłużonych klientów spadł o 1 proc. – dodaje. W sezonie 2011 w biurze Itaka ok. 25 proc. reklamacji zostało rozstrzygniętych pozytywnie na rzecz klienta.  MAK

>> Więcej przeczytasz w najnowszym numerze WT nr 2/2012 (16-31 stycznia 2012)

2012-01-20 12:33:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter