Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»

Nowe logo filipińskiej turystyki

Filipiński departament ds. turystyki zaprezentował nowe logo i hasło turystyczne. Logo, utrzymane w konwencji pikselowej, doskonale komponuje się z kolorowym napisem It's more fun in the Philippines.

Z nowym symbolem Filipiny mają zamiar osiągnąć wynik 4.2
milionów turystów, zwiększając tym samym o pół miliona wynik z zeszłego roku. Bardzo możliwe jednak, że tak szybka zmiana logo związana jest z zarzutami, jakie pojawiły się pod adresem poprzedniego. Dla przypomnienia – turystyczny symbol Filipin z listopada 2010 roku został zawieszony już w tydzień po jego ogłoszeniu. Szybko okazało się bowiem, że jest łudząco podobne do tego, jakim posługuje się Polska. KP

2012-04-02 16:45:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter