Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»

SONDA Czy źle przygotowane firsty psują rynek?

Przeczytaj, jak na to pytanie odpowiedzieli nasi rozmówcy i dołącz się do dyskusji na naszym profilu na Facebooku.

TAK Źle zrobione firsty wręcz determinują rynek turystyczny. Obecna sytuacja, w której niektórzy touroperatorzy sprzedają oferty tańsze niż te same wycieczki w opcji first minute jest nie do zaakceptowania i faktycznie jest to problem. Tego typu zdarzenia zmniejszają zaufanie klientów do biur podróży i podcinają skrzydła sprzedaży październikowej. Jeżeli będą się powtarzać, w końcu mogą doprowadzić do zlikwidowania sprzedaży ofert first minute, na czym stracą zarówno touroperatorzy, jak i ich klienci. 

Marek Kamieński, właściciel Mag-Mar 



NIE Na pewno nie psują polskiego rynku turystycznego, ponieważ zdarzają się sporadycznie. Nie sądzę, żeby źle przygotowane oferty first minute były nagminnym problemem. Nikomu by się to nie opłacało. Nie tylko touroperatorzy zarabiają na firstach. Dla każdego jest to korzystne, ponieważ dzięki takiej sprzedaży wcześniej otrzymuje pieniądze. Poza tym niesądzę, żeby klienci zrazili się do tego typu ofert, ponieważ najczęściej wierzą w niskie ceny i niewyciągają wniosków na przyszłość. 


Dariusz Pałęcki, prezes Polish Travel Quo Vadis

>> Więcej przeczytasz w najnowszym numerze WT nr 12/258 (16-30 czerwca 2012)

2012-06-15 11:03:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter