Strona główna  |  Prenumerata  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»

Prawdziwa wierność się opłaca

Długoterminowo lojalni klienci są podstawą sukcesu sprzedawcy. Jednak przywiązać klienta na długo do konkretnej marki nie jest łatwo. Jak można tego dokonać? Czy w ogóle istnieją jeszcze lojalni klienci?

Lojalność to przede wszystkim osobista więź nabywcy z marką. Najbardziej skutecznym sposobem osiągnięcia lojalności jest właściwe traktowanie klienta i dobranie najbardziej skutecznego sposobu komunikacji z klientem. Praktycznych porad w tym zakresie udzieli podczas Ogólnopolskiego Forum Agentów prof. Magdalena Kachniewska z Katedry Turystyki Szkoły Głównej Handlowej.

Prof. Kachniewska jest członkiem Rady Naukowej Kolegium Gospodarki Światowej SGH. Oprócz doskonałego przygotowania teoretycznego, posiada również wieloletnie doświadczenie praktyczne, które pozyskała jako pracownik biur podróży, pilot wycieczek zagranicznych (Orbis, Almatur, ATAS) i menedżer hoteli.

27 listopada, I Ogólnopolskie Forum Agentów, Centrum Konferencyjne Adgar Plaza, Warszawa 

Zarejestruj się już dziś! 
Więcej informacji i zgłoszenia


tel. 22/ 822 20 16,
e-mail: forumagentow@wiadomosciturystyczne.pl  



2012-11-19 10:20:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 

»






Czytaj cyfrowe wydania Wiadomości Turystycznych >>>









Sylwetka

»



» Jakub Piotrowski z Kępna, właściciel Biura Podróży Kuba Tour »więcej
Newsletter

»

Zamów newsletter