Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Ludzie branży

»

A  |   B  |   C  |   D  |   E  |   F  |   G  |   H  |   I  |   J  |   K  |   L  |   M  |   N  |   O  |   P  |   R  |   S  |   T  |   U  |   W  |   Z  |   Ł
Zaborowski Adam-kadry
Adam Zaborowski to menedżer turystyki i dyplomata, a prywatnie zagorzały fan piłki nożnej. W Euro 2012 upatruje ogromną szansę dla Polski, przede wszystkim na zmianę jej wizerunku
w oczach potencjalnych turystów.
Adam Zaborowski jest doktorem nauk historycznych. Jako dyplomata pracował w Ministerstwie Spraw Zagranicznych
w funkcjach radcy i doradcy ministra. Dwukrotnie przebywał na placówce dyplomatycznej
w Ambasadzie RP w Berlinie, ostatnio w latach 2005-2010 pełnił funkcję radcy ambasady
w Wydziale Promocji Handlu i Inwestycji, gdzie zajmował się promocją gospodarczą.
Z turystyką jest związany od 1992 r. W latach 2002-2005 pracował na stanowisku wiceprezesa Polskiej Organizacji Turystycznej odpowiedzialnego za promocję zagraniczną polskiej turystyki.
W swojej karierze był też m.in. dyrektorem/prokurentem w spółce Gromada Travel GmbH w Berlinie i wiceprezesem OST „Gromada”, członkiem Rady Naukowej Instytutu Turystyki i wiceprzewodniczącym rady nadzorczej PBP „Orbis”. Działał także w organizacjach międzynarodowych i krajowych. – Oczekuje się, że Euro 2012 odwiedzi około miliona osób, które zapewne nie planowały wcześniej przyjazdu do Polski. Około 9 mld widzów będzie miało z nią kontakt poprzez media. Z przeprowadzonych analiz wynika, że wzrost oceny kraju przekłada się na zwiększenie ruchu turystycznego. I tu zawierają się cele prowadzonych przez nas działań: zwiększenie turystyki przyjazdowej do Polski, wzrost liczby noclegów, zabezpieczenie nowego potencjału turystów i ludzi biznesu
– mówi. JM
 

powrót

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter