Wróblewski Sławomir - kadry
Buduje strategię e-commerce. Zacieśnić współpracę. Centrum Konferencyjno-Szkoleniowe BOSS w warszawskim Miedzeszynie ma nowego dyrektora ds. sprzedaży
i marketingu. W czerwcu został nim Sławomir Wróblewski, działający od 15 lat w branży konferencyjno-kongresowej, specjalisty turystyki biznesowej.
Sławomir Wróblewski jest doradcą przemysłu turystycznego i branży spotkań, publicystą i wydawcą, a także organizatorem imprez. Obejmując obowiązki w hotelu BOSS, swoje zadania prezesa spółki przekazał następcy i jest przekonany, że dotychczasowe sprawdzone projekty, w tym katalog i targi, będą z powodzeniem kontynuowane. A nowe stanowisko chce spożytkować dla jeszcze bliższej współpracy Centrum BOSS z organizatorami konferencji, kongresów i eventów firmowych. – Atuty tego obiektu są dobrze znane przez firmy szkoleniowe i konferencyjne. Ja sam odkrywam historię Trasy Otwockiej, perełki architektury świdermajerów czy postacie związane z tą okolicą, jak Andriolli, rysownik wydań dzieł Mickiewicza, czy Gałczyński, który niedaleko stąd pisał wiersze dla Natalii – mówi. Oprócz rozbudowy strategii e-commerce zamierza skoncentrować się na współpracy z korporacjami w zakresie konferencji i spotkań firmowych w obiekcie.
Urodził się w 1958 r. w Bytomiu, w 1981 r. ukończył Uniwersytet Warszawski. Z wykształcenia jest politologiem-dziennikarzem, ukończył też podyplomowy kursu służby zagranicznej Polskiego Instytutu Spraw Międzynarodowych. Przez 13 lat organizował Targi Turystyki Biznesowej „Meetings Poland Expo”.
Jego żona, Małgorzata, jest dyrektorem w eSKY, mają trójkę dzieci. MZ
powrót