Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Ludzie branży

»

A  |   B  |   C  |   D  |   E  |   F  |   G  |   H  |   I  |   J  |   K  |   L  |   M  |   N  |   O  |   P  |   R  |   S  |   T  |   U  |   W  |   Z  |   Ł
Amrosz Marek - kadry
Oasis Tours wprowadza dalsze zmiany w kadrze zarządzającej
Stawiamy na kontakty z agentami
Marek Amrosz ponownie został dyrektorem handlowym Oasis Tours.
Poprzednio Marek Amrosz pełnił w Oasis Tours funkcję dyrektora generalnego (styczeń 2007–luty 2008). W tym czasie udało się mu zbudować pozytywne relacje z agentami, dziś dąży do tego samego celu. – Nie wyobrażam sobie, aby sprzedaż mogła się odbywać bez agentów, więc szczególny nacisk będę kładł na odbudowanie Waszego zaufania, usprawnienie komunikacji agent–Oasis–agent, standardu obsługi agenta, będziemy negocjowali stawki prowizyjne, chcę przywrócić program lojalnościowy, wprowadzić konkursy i wyróżnienia – pisze Marek Amrosz w liście skierowanym do agentów Oasis Tours i dodaje, że pierwszą podjętą przez niego decyzją, którą w pełni zaakceptował prezes zarządu Andrzej Dembiński, jest likwidacja opłaty za zawarcie umowy agencyjnej i wprowadzenie wolności handlowej w relacjach między touroperatorem a biurami podróży.
Marek Amrosz podkreśla, że współpraca z agencjami turystycznymi jest dla niego priorytetowa, zachęca też wszystkich, którzy w przeszłości doświadczyli jakichkolwiek problemów we współpracy z Oasis Tours do kontaktu. Jeśli zatem biuro miało niekorzystne doświadczenia w zakresie rozliczeń, umów, czy reklamacji, powinno zgłaszać się do nowego dyrektora handlowego, który postara się pomóc w rozwiązaniu zaszłości. Celem nowego dyrektora jest także usprawnienie systemu rezerwacyjnego Secur, a wszystkie działania łącznie nakierowane są na osiągnięcie dobrych rezultatów sprzedaży oferty letniej przygotowanej przez Oasis Tours. MG
 

powrót

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter