Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Ludzie branży

»

A  |   B  |   C  |   D  |   E  |   F  |   G  |   H  |   I  |   J  |   K  |   L  |   M  |   N  |   O  |   P  |   R  |   S  |   T  |   U  |   W  |   Z  |   Ł
Leman Michał - kadry
Zmienię sposób komunikacji Nowy dyrektor marketingu i produktu PLL LOT chce zmienić koncepcję i sposób komunikacji spółki.
Michał Leman jest nowym dyrektorem marketingu i produktu PLL LOT. Będzie odpowiadał za cztery obszary: produkt, zarządzanie całą marketingowo-reklamową obecnością firmy w przestrzeni publicznej, standardy związane z obsługą i komunikacją z pasażerami oraz zarządzanie zespołami zajmującym się programami lojalnościowymi i reklamacjami. – Na starcie miałem dwa priorytety. Pierwszy z nich to stworzenie takiej struktury w podległych mi zespołach, aby móc sprawnie zarządzać i wdrażać działania wynikające z programu restrukturyzacji firmy oraz, mówiąc krótko, iść zdecydowanie do przodu. Drugi dotyczył ustalenia planu działań w dwóch perspektywach: krótko i długoterminowej – zapowiada Michał Leman. Nowy dyrektor marketingu i produktu PLL LOT deklaruje również, że jeśli chodzi o produkt, to kluczowym zadaniem dla niego jest dalsze podnoszenie jakości i poszerzanie oferty dla pasażerów. Od strony marketingowej pracuje zaś nad zmianą koncepcji i sposobu komunikacji. – Do tej pory głównym elementem była cena i promocje. Według mnie to strategia o dość ograniczonym zasięgu i dlatego już tej jesieni przeniesiemy ciężar m.in. w kierunku inspirowania do podróży. Wiele z miejsc, do których latamy oferuje atrakcje, o których nasi pasażerowie nie wiedzą.
Michał Leman urodził się 19 marca 1983 r. w Gdańsku. Ukończył zarządzanie na Uniwersytecie Gdańskim oraz studia podyplomowe z zakresu pedagogiki. Od 2009 do 2010 r. pełnił funkcję dyrektora biura zarządu PLL LOT. KP
 

powrót

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter