TRENDY
Travelplanet.pl: All inclusive to brak stresu związany z przygotowaniem wyjazdu
W czerwcu br. multiagent internetowy, Travelplanet.pl, przeprowadził wspólnie z pracownią Research Partner badanie społeczne dotyczące stosunku turystów do wakacji w formule All Inclusive.
Z badań wynika, że tylko 8 proc. respondentów postrzega formułę All Inclusive jako formę precyzyjnego zaplanowania kosztów i kontrolę wydatków. Nie cena bowiem jest najważniejsza, a brak stresu związany z przygotowaniem wyjazdu, oszczędność czasu oraz zorganizowanie pomocy przez biuro w razie nieprzewidzianych zdarzeń. Według badania Travelplanet.pl 38 proc. dorosłych Polaków nigdy nie korzystało z ofert biur podróży. To zwykle osoby z pokolenia Y i Z (25 - 34 lata – 46 proc.), mieszkańcy wsi (44 proc.), z południowo-wschodniej części kraju (lubelskie – 57 proc., podkarpackie – 51 proc.), z wykształceniem podstawowym (63 proc.) i zasadniczym (43 proc.).
Na drugim biegunie są klienci biur podróży korzystający z najbardziej luksusowej formuły wypoczynku. To przede wszystkim osoby dobrze wykształcone (licencjat – 42 proc., wyższe – 45 proc.) i takie, których dochód netto na osobę wynosi co najmniej 5500 zł (49 proc.). I regularnie korzystają z usług biur podróży. 2-4 lata temu było to 59 proc. badanych, w ubiegłym sezonie aż 78 proc. MO, foto Pixabay.com
2024-07-09 12:04:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»