Exim tours nagrodził swoich najlepszych agentów podczas uroczystej gali. Była to zarazem okazja do podsumowania mijającego roku 2024 i przedstawienia planów na przyszłość.
23 listopada w Renaissance Warsaw Airport Hotel odbyła się Gala EXIM tours, utrzymana w tematyce Orientu. W ten sposób zaakcentowano tajemniczość i niezwykłość nowych kierunków touroperatora – Królestwa Bahrajnu oraz Emiratu Ras Al Khaimah. Na uroczystość przybyło 200 gości, których działalność została szczególnie doceniona przez piąte największe biuro podróży w Polsce.
Czołowi agenci zostali wyróżnieni Bursztynowym, Srebrnym, Złotym, Platynowym, Diamentowym i Brylantowym Certyfikatem Sprzedaży. EXIM tours przyznało też vouchery na wyjazdy turystyczne
do Bahrajnu lub Ras Al Khaimah dla zwycięzców programu „Najlepsi pod Słońcem”.
Sezon lato 2024 okazał się dla EXIM tours niezwykle udany, co potwierdzają dane. Biuro podróży odnotowało niemal trzydziestoprocentowy wzrost liczby klientów względem poprzedniego roku.
– Oferta czarterowa w EXIM tours w 2024 roku zanotowała znaczny wzrost w stosunku do ubiegłorocznego wyniku. Uwzględniając równie imponujący progres wyników segmencie dojazdu własnego, widać, że różnorodne formy podróży zyskują na popularności, a EXIM tours skutecznie odpowiada na potrzeby rynku - mówi Damian Protosiewicz, kierownik sprzedaży w EXIM tours.
Z kolei Marcin Małysz, prezes EXIM tours, podkreśla, że rozwój ma charakter organiczny, a tendencja wzrostowa jest wynikiem konsekwentnej pracy. – Tak duże wzrosty obserwujemy w skali rok do roku i miesiąc do miesiąca. Rozpoczęty sezon Zima 2024-25 także potwierdza tendencję zwyżkową. To dowód na to, że nasza praca znajduje uznanie w oczach dotychczasowych klientów i przyciąga nowych. Statystyki na koniec 2024 roku będą imponujące: niemal 300 tys. klientów oraz prawie miliard złotych obrotu. Te liczby dobitnie pokazują, jak ważnym graczem w swojej branży jesteśmy. Rekordowy był też wzrost tegorocznej gwarancji ubezpieczeniowej, która jest o 19 milionów wyższa w porównaniu z poprzednim rokiem i opiewa na 114 milionów złotych – wylicza Marcin Małysz.
– Choć wszystkie liczby są dla nas ogromnym powodem do dumy, to nie będziemy spoczywać na laurach. Dzięki temu, że jesteśmy częścią DERTOUR Group oraz REWE, mamy fundamenty do dalszego umacniania czołowej pozycji na rynku biur podróży w Polsce. Są w ofercie zimowej EXIM tours kierunki absolutnie pionierskie na polskim rynku: Polinezja Francuska czy też Bahrajn, który cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem. To dla nas potwierdzenie słuszności naszej strategii i dowód, że możemy wyznaczać trendy rynkowe – dodaje prezes.
Wyraźne polepszenie wyników sprzedaży dotyczy również produktu EXIM po mojemu, czyli wyjazdów opartych o rejsy rozkładowe. – Mijający rok jest rekordowy, z perspektywy sprzedaży ofert EXIM po mojemu, czyli pakietów dynamicznych. Mamy wieloletnie doświadczenie w tym obszarze, co sprawia, że notujemy coraz lepsze wyniki. Ten sukces to wynik kilku czynników: przede wszystkim naszej konsekwentnej pracy i dopasowania oferty do potrzeb naszych klientów, atrakcyjności pakietów oraz wzrastającej samodzielności pasażerów. Prognozujemy, że nasz produkt będzie z tych powodów cieszył się jeszcze większym zainteresowaniem – wskazuje Dawid Potoczny, dyrektor produktu lotów regularnych w EXIM tours.
Czołowy organizator wyjazdów doskonale zdaje sobie sprawę z potencjału mediów tradycyjnych i internetowych. Całoroczna kampania, w tym telewizyjna, na nośnikach zewnętrznych i online, to jeden z wielu sposobów dotarcia do nowych klientów i wzrostu świadomości marki EXIM tours. – To przełomowy rok. Wzmacniamy markę, inwestujemy w media na dużą skalę. Byliśmy obecni w telewizji, na outdoorach, nośnikach DOOH, aby zwiększać rozpoznawalność naszej marki. Widzimy również, jak istotne jest trafianie do odbiorców różnymi kanałami komunikacji. To wyraźna tendencja wśród największych graczy na rynku turystycznym w Polsce, do których należymy. Internet daje ogromne możliwości, co efektywnie wykorzystujemy. Mocno stawiamy na budowanie zasięgów w sieci i robimy to w różnorodny sposób. Nasza komunikacja jest skuteczna i wyróżnia się z kategorii. Stronę exim.pl odwiedza wielu nowych użytkowników, a do naszych doradców dzwoni coraz więcej spragnionych odpoczynku Polaków – podkreśla Marcin Tobiasz, marketing manager w EXIM tours.
Exim tour zapowiada dalszą ekspansję – zarówno poprzez tradycyjne kanały komunikacji i sprzedaży, jak i w sieci. MG