Kompas Touroperator w Polsce działa od 2024 roku, ale na rynku istnieje już 20 lat. Teraz przyszedł czas na rebranding, by pokazać, że marka lepiej odpowiada na potrzeby współczesnych podróżników.
Kompas jest obecny w ośmiu krajach, a jego sieć partnerska liczy ponad 10 tys. agentów. Firma oferuje wycieczki do ponad 40 krajów na świecie. Polscy klienci będą mogli w tym roku polecieć z touroperatorem do Bułgarii, Czarnogóry, Turcji i Egiptu, wyloty realizowane są czarterami z wylotami z Warszawy, Katowic, Gdańska i Lublina.
Ostatnio do zespołu dołączyła Iga Szatanowska jako menadżerka ds. produktu. Przez ponad 7 lat pracowała w dziale produktu w międzynarodowym biurze podróży, w którym zajmowała się tworzeniem i zarządzaniem ofertami turystycznymi ze szczególnym ukierunkowaniem na Bułgarię. Z kolei Justyna Buchta została kierowniczką ds. kluczowych klientów. Przez 10 lat pracowała w agencyjnym biurze podróży, a ostatnie 2 lata jako koordynator ds. współpracy z agentami i multiagentami u touroperatora.
Przez 19 lat działalności KOMPAS Touroperator zorganizował podróże dla 8 mln turystów, a tylko w 2024 roku w podróż z nim wybrało się 500 tys. osób. MG