DESTYNACJE
National Geographic i 24 Kitchen promują Bułgarię na dziewięciu rynkach europejskich
Ministerstwo Turystyki Bułgarii uruchomiło w marcu br. międzynarodową kampanię reklamową w mediach należących do The Walt Disney Company Ltd i Warner Bros: w National Geographic oraz 24 Kitchen. Ponad 2400 spotów telewizyjnych i cyfrowych promujących Bułgarię jako cel podróży biznesowych, kulinarnych i enoturystycznych pojawi się do końca kwietnia na dziewięciu najważniejszych dla tamtejszej turystyki rynkach.
W National Geographic spoty emitowane są na rynkach brytyjskim, francuskim, polskim, niemieckim i hiszpańskim, a w kanałach 24 Kitchen – na rynkach holenderskim, serbskim, słoweńskim i chorwackim. Ponad połowa klipów ma być wyświetlana w godzinach największej oglądalności. - Wino i gastronomia, wraz z turystyką biznesową to kluczowe elementy rozwoju naszego sektora turystycznego i tworzenia doświadczeń, które pozostają w sercach odwiedzających. Dzięki partnerstwu z National Geographic i 24 Kitchen możemy dotrzeć do milionów podróżników, którzy szukają autentycznych i inspirujących destynacji — skomentował współpracę z mediami minister turystyki Bułgarii, Mirosław Borszosz, cytowany przez The Bulgaria Globe. MO, foto Government.bg
2025-03-25 11:17:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»