Młodzieżówka z dobrymi perspektywami
Jak kształtuje się rynek i czy dotrzymuje kroku dorastającym młodym turystom, jakie warunki musi spełnić biuro specjalizujące się w młodzieżówce by odnieść sukces. O tym wszystkim przeczytacie Państwo w specjalnym wydaniu Wiadomości Turystycznych „Turystyka szkolna i młodzieżowa”.
Przedstawiamy również drugą stronę medalu – czyli stanowisko Ministerstwa Edukacji Narodowej w sprawie organizowania wypoczynku dla dzieci i młodzieży. Zapraszamy do lektury.
POBIERZ WYDANIE SPECJALNE
Turystyka szkolna i młodzieżowa
RAPORT• Perspektywiczny duży rynekTuryści młodzieżowi to potężna grupa docelowa, o którą warto zabiegać. Raz pozyskani, stają się długoterminową inwestycją, która zwraca się w postaci podróży realizowanych po latach w gronie rodzinnym. STRONA 4MARKETING•Jak pozyskać młodych klientówTo, że młodzi korzystają z internetu to żadna nowość. Usługodawcy kierujący swoją ofertę do tej grupy powinni przeanalizować sposób, w jaki ich potencjalni klienci zaznaczają swoją obecność w sieci. TRENDY•Wypoczynek w stylu gwiazdMłodzież polubiła obozy tematyczne. Furorę robią wyjazdy, których uczestniczy celebryta. PORADNIA•Jak osiągnąć sukcesPrzepis na sukces zawiera kilka niezbędnych składników. Należą do nich m.in. świetnie przygotowana oferta i wysokie standardy bezpieczeństwa. SONDA•Czy akcje informacyjne ograniczają szarą strefę?Norbert Biazik: Uważam, że pewnych przyzwyczajeń nie da się zmienić tak łatwo, dlatego potrzebne są tu odgórne ustalenia, ustawy, które będą mówiły o obowiązku korzystania z usług wykwalifikowanych organizatorów turystyki. Wersja papierowa dostępna dla prenumeratorów WT. >>Pamiętaj o prenumeracie Wiadomości Turystycznych
2015-03-26 15:01:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»