Strona główna  |  Prenumerata  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»


artykuł sponsorowany
Tour Salon po raz dwudziesty ósmy




Targi Regionów i Produktów Turystycznych TOUR SALON 2017 odbędą się dopiero w lutym przyszłego roku, ale już teraz chcemy podzielić się tym, co szykujemy dla wystawców i zwiedzających. Zobaczcie już dziś, jak będzie kształtować się program wydarzeń towarzyszących.


Kolejne targi TOUR SALON odbędą się w dniach 17-19 lutego 2017 roku. Wydarzenie od 28 lat dla profesjonalistów jest miejscem spotkań biznesowych, źródłem nowych ofert oraz platformą komunikacji i wymiany doświadczeń. Dodatkowo dla osób zawodowo związanych z branżą turystyczną, to okazja do skompletowania od A do Z ofert wyjazdów turystycznych, motywacyjnych, integracyjnych, czy też tak zwanych ,,zielonych szkół”. Dlaczego? Ponieważ TOUR SALON to najważniejsze w Polsce miejsce spotkań B2B w branży turystycznej.

Nie można również zapomnieć, że w Poznaniu ,,Biznes spotyka się z pasją”. Pasją do podróżowania,  poznawania nowych miejsc, kultur i smaków przez indywidualnych odbiorców, których targi inspirują i zachęcają do wyjazdów, zarówno tych dalekich, jak i bliskich.

Dwie strefy

Z perspektywy wystawcy  targi w Poznaniu pozwalają spotkać się ze specjalistami z kraju i zagranicy z sektora usług turystycznych. Podobnie jak ostatnio, wprowadzony będzie podział na Strefę Biznesu i Strefę Pasji. Biznesowa atmosfera, komfortowe warunki do rozmów dla wystawców, którzy spotkają się wyłącznie z profesjonalnymi zwiedzającymi oraz gośćmi VIP (wstęp tylko po wcześniejszej rejestracji, umówione spotkania z uczestnikami workshopu) będzie odpowiadał Strefie Biznesu, dostępnej przez pierwsze dwa dni, od 17 do 18 lutego. Wydzielona Strefa Biznes będzie zlokalizowana w bezpośrednim sąsiedztwie pozostałych stoisk.

Branża turystyczna się zmienia, dlatego też dbając o jakość profesjonalnych zwiedzających w kolejnej edycji TOUR SALONu położony będzie mocny nacisk na akwizycje nowych grup profesjonalnych zwiedzających m.in. agencji eventowych, incetive, czy działów HR. Nie zapominamy oczywiście o agentach turystycznych. Dodatkowo biorąc pod uwagę, iż Polska jest coraz popularniejszym kierunkiem dla zagranicznych turystów, organizatorzy planują ściągnąć do Poznania profesjonalnych zwiedzających z zagranicy. – W tej grupie zwiedzających znajdą się podmioty oferujące turystykę przyjazdową do Polski, zarówno pod względem produktów turystycznych i typowego wypoczynku, jak i te, które planują lub rozważają organizacje Kongresów, seminariów itp. w naszym kraju. W chwili obecnej pracujemy nad organizacją workshopu z kupcami z Ukrainy, Białorusi i Rosji – podkreśla dyrektor Anna Myślak.

Przestrzenią targową łączącą w jednym miejscu profesjonalistów z indywidualnymi odbiorcami usług turystycznych będzie Strefa Pasji czynna od piątku do niedzieli, od 17-19 lutego 2017 r. To tu w ramach tak zwanej ,,Giełdy podróżniczej” wszyscy zainteresowani będą mogli zakupić na miejscu konkretną ofertę. Firmy, które będą zainteresowane sprzedażą bezpośrednio na targach będą mogły na naszej stronie umieścić informacje o ofercie, która będzie dostępna na targach. Ponadto w przewodniku dla zwiedzających w wersji drukowanej oraz elektronicznej stoiska tych firm będą oznaczone specjalny symbolem. W kasach będą wyłożone także ulotki informujące, który wystawca uczestniczy w ,,Giełdzie podróżniczej”.

Powiew lata w środku zimy

Lutowy termin TOUR SALONu daje lepsze perspektywy dla wszystkich uczestników rynku usług turystycznych. Indywidualny odbiorca znajdzie już gotowe oferty i przygotowane katalogi wyjazdów po Polsce i zagranicy na najbliższy sezon wakacyjny, majówkę, czy coraz bardziej popularne wyjazdy na Wielkanoc. Odwiedzający targi nauczyciele skompletują aktualne oferty tzw. „Zielonych Szkół”, a działy HRu, agencje eventowe i reklamowe gotowe wyjazdy incentive, czy integracyjne.

 Atrakcyjne przestrzenie specjalne i przyciągający program wydarzeń towarzyszących

Program TOUR SALONU obfituje w wartościowe wydarzenia dla każdej grupy zwiedzających. Poszczególne tematy będą przedstawiane w sposób atrakcyjny i zgodnie z aktualnymi trendami panującymi w branży. Nowością podczas TOUR SALONu będzie temat związany z usługami prozdrowotnymi, w tym turystyką medyczną. Polska od wielu lat jest ważną destynacją dla podróży zdrowotnych, co zostało dostrzeżone i objęte dofinansowaniem unijnym. W tym roku szczególny nacisk położony będzie na turystykę aktywną, w tym rowerową. Podczas zeszłorocznej edycji skupiliśmy się, we współpracy z Polską Organizacją Turystyczną, na organizacji merytorycznej Konferencji dotyczącej turystyki rowerowej. W 2017 planujemy stworzyć przestrzeń specjalną, na której pojawią się podmioty, które wspólnie tworzą lub są w trakcie budowania już skomercjalizowanych polskich produktów turystycznych. Zwiedzający zarówno profesjonalni, jak i indywidualni będą mogli uczestniczyć w prezentacjach tych produktów oraz zapoznać się z konkretną ofertą – opowiada dyrektor targów Anna Myślak – to odpowiedź na duże zapotrzebowanie na ten rodzaj aktywności w Polsce i za granicą.

Tematem, który od lat pojawia się na targach TOUR SALON jest turystyka kulinarna. W ramach cyklicznej konferencji „Turystyka Kulinarna POLSKI HIT, w tym roku po raz pierwszy podjęty zostanie temat enoturystyki po Polsce i za granicą, który cieszy się co raz większą popularnością. ,,Dodatkowo pracujemy nad wydarzeniem, które w formie ambientu zaprezentuje polskie osiągnięcia w tym temacie. Mamy nadzieje, że większość polskich szlaków kulinarnych, pokarze się na naszych targach” – dodała Myślak.

Ze względu na popularność wśród wystawców i zwiedzających, po raz trzeci TOUR SALON będzie biznesową areną spotkań z bloggerami. Tym razem oprócz bloggerów z Polski zaproszona będzie zagraniczna blogosfera podróżnicza. Wygląda na to, że spotkania matchamkingowe podczas TOUR SALON Blog Meetingu prowadzone będą w wielu językach świata. Ponadto będziemy kontynuować cykl warsztatów pod intrygującym tematem ,,Dlaczego moje biuro podróży gubi klientów”.

Dla wszystkich wielbicieli podróży od 3 lat strzałem w dziesiątkę jest Festiwal Podróżniczy „Śladami Marzeń”. Czwarta edycja festiwalu skupi wokół siebie osoby ceniące podróżowanie bliskie i dalekie i będzie okazją do bliższego poznania mieszkańców odwiedzanych miejsc, zwyczajów i kultury.  Nowością IV edycji będzie poświęcenie festiwalowej części podróżom po Polsce!

Targi Czterech Pasji

W tym samym czasie co Tour Salon, na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich odkryjemy świat wędkarstwa na targach RYBOMANIA, polowań na targach Myślistwa KNIEJE oraz wszystkiego, co kojarzy się z aktywnym wypoczynkiem nad wodą na targach Sprzętu Pływającego i Sportów Wodnych BOATEX. Targi  turystyczne zlokalizowane będą w pawilonie 7 i 7A i będą połączone bezpośrednio z targami KNIEJE (paw. 8 i 8A). Pozostałe ekspozycje targowe znajdziemy w pawilonach zlokalizowanych w bliskim sąsiedztwie. Ścieżka zwiedzania będzie tak przygotowana, aby zwiedzający bez problemu zapoznali się z ekspozycją i atrakcjami wszystkich Czterech Pasji.

 

Więcej informacji: www.tour-salon.pl

Kontakt dla mediów: Renata Hille, e-mail: renata.hille@mtp.pl, tel: +48/ 61 869 2128

2016-07-27 12:23:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 

»


Czytaj cyfrowe wydania Wiadomości Turystycznych >>>

  
»  21.09.2017 – KONFERENCJA 
Światowy Dzień Turystyki, konferencja "Marka turystyczna – podstawą efektywnej promocji regionu, kraju", Cieszyn, organizator: MSiT, POT, Urząd Miejski w Cieszynie, www.pot.gov.pl

»
 25-26.09.2017 – SEJMIK
XI Sejmik Turystyczny Województwa Mazowieckiego,
Łochów, organizator: Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego, MROT, Powiat węgrowski, www.mazovia.pl
» 28.09.2017 – WYDARZENIE
Korowód modernizmu,
Warszawa, organizator: Biuro Promocji Miasta Wiednia/WienTourism, austria.info
Sylwetka

»



» Małgorzata Matląg, właścicielka biura Savoy Tours »więcej
.

»



Newsletter

»

Zamów newsletter