Strona główna  |  Prenumerata  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»


Grecos nagrodził za grywalizację

Na tegoroczny wyjazd dla najlepszych agentów Grecos zabrał ponad 50 agentów na Kos. W czasie gali Grecos Adventure! touroperator wyróżnił Agnieszkę Zbróg, agentkę z łódzkiego biura Odkrywaj Świat, która w programie szkoleniowym „Grywalizacja” zebrała 16,65 tys. punktów.

W sumie w  zabawie udział wzięło 665 osób. Żeby zakwalifikować się na wyjazd, trzeba było zdobyć co najmniej 14,5 tys. pkt. Takich osób było 55.

Grywalizacja to program szkoleniowy prowadzony w formie zabawy. Agenci odpowiadają na pytania dotyczące Grecji i oferty Grecosa, dzięki czemu poszerzają swoją wiedzę. Według Agnieszki Zbróg najciekawszym zadaniem było pytanie o obiekty UNESCO w Grecji. Zwyciężczyni sugeruje, by w kolejnych edycjach pojawiało się więcej wyzwań dotyczących samego kierunku, a mniej  kreatywnych, jak wymyślanie plakatów czy tworzenie autorskiego drinka. Grecos analizuje obecnie uwagi zwyciężczyni i innych uczestników.

Grywalizacja „W 100 dni dookoła Grecji” trwała ponad trzy miesiące. Co tydzień przed uczestnikami pojawiało się zadanie - produktowe, marketingowe lub sprzedażowe. Ostatnim wyzwaniem było „MYKONOS – WITAMY NA PARTY ISLAND!”, które polegało na połączeniu nazw i położenia najbardziej imprezowych miejscowości w Grecji z ich opisem.  MG

2018-11-29 18:09:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 

»





Czytaj cyfrowe wydania Wiadomości Turystycznych >>>









Sylwetka

»



» Bogusław Łachmański, właściciel biura Łachmański Travel w Poznaniu »więcej
Newsletter

»

Zamów newsletter