Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»


BRANŻA

Tourist Polska startuje z Lulubeds

W połowie czerwca światło dzienne ujrzał projekt nad którym od kilku miesięcy pracował zespół BP Tourist Polska wraz z partnerami zewnętrznymi. To Lulubeds, bank hotelowy i portal do sprzedaży usług noclegowych i turystycznych.

Jak wyjaśnia twórca Lulubeds, Sebastian Nasiłowski, właściciel BP Tourist Polska, portal to z jednej strony odpowiedź na zmieniające się zwyczaje podróżnicze Polaków, z drugiej wyjście na przeciw potrzebom niedużych obiektów noclegowych, które dysponują ciekawą i bogatą ofertą, ale brakuje im mocnego zaplecza informatycznego, przez co mają stosunkowo małe szanse na skuteczne dotarcie do potencjalnych klientów. Lulubeds ma umożliwić konsumentom samodzielne tworzenie pakietów turystycznych, a usługodawcom prezentowanie swoich ofert.

Portal opiera się na systemie wykorzystywanym przez banki hotelowe, jest jednak bardziej zaawansowany i rozbudowany, tak by kwaterodawcy i usługodawcy mogli jak najszerzej nie tylko poinformować potencjalnych klientów o ofercie, ale w trybie online sprzedać pakiety usług dodatkowych. W przypadku obiektów noclegowych, poza danymi teleadresowymi czy informacjami o dostępności pokoi, widnieją informacje na temat opcji wyżywienia (standardem jest oferowanie 2 - 3 posiłków), dodatkowych usług czy kodów promocyjnych. Co istotne, cena podawana jest za osobę, a nie - jak w przypadku podobnych portali rezerwacyjnych - za pokój. Przy obiektach publikowane są też informacje dotyczące atrakcji turystycznych w pobliżu, dzięki czemu konsument może kupić więcej niż jedną usługę, czyli de facto samodzielnie spakietować imprezę turystyczną. - Przy zakupie takiej imprezy klient jest w pełni zabezpieczony przez organizatora, czyli BP Tourist Polska - informuje Sebastian Nasiłowski.

Na start w systemie jest zarejestrowanych około stu obiektów noclegowych (hoteli, pensjonatów, gospodarstw agroturystycznych) oraz podmiotów świadczących szeroko rozumiane usługi turystyczne (niewykluczone, że w przyszłości pojawią się też firmy transportowe). Około 250 jest w trybie wprowadzania i weryfikacji, docelowo ma ich być nawet kilka tysięcy. Dla zapewnienia najwyższej jakości usług każda oferta jest przez twórców systemu weryfikowana. Od kwaterodawców i usługodawców nie pobiera się żadnych opłat rejestracyjnych czy abonamentowych, jedynie prowizję od sprzedanej oferty, są też zobowiązani do oferowania takich samych cen swoich produktów i usług, jakie proponują klientom w sprzedaży bezpośredniej. Obiekty i usługodawcy otrzymują również dodatkowe funkcjonalne narzędzia informatyczne dające w pełni modelować i dysponować własną ofertą, jak również moduł do umieszczenia na własnej stronie umożliwiający sprzedaż online.

Oferty publikowane w systemie konsumenci mogą nabyć samodzielnie przez Lulubeds.pl lub z pomocą 800 agentów Tourist Polska, którym touroperator oferuje atrakcyjne prowizje. MO

2020-06-15 10:27:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter