Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»


TOUROPERATORZY

Ecco Holiday zwróci pieniądze klientom z własnej kieszeni

Ecco Holiday rozpoczął proces zwracania
pieniędzy klientom za wyjazdy niezrealizowane z powodu pandemii. Biuro odda klientom 100 proc.poniesionych kosztów,
a środki będą pochodzić z funduszy własnych.
Firma nie będzie w tym celu sięgać po pomoc rządową.

Jak tłumaczy Aleksandra Olechnowicz, menedżer marketingu i PR w Ecco Holiday, 180 dni, które biura podróży otrzymały na mocy ustawy na zwrot pieniędzy, były potrzebne na rozliczenia z kontrahentami: przewoźnikami, hotelami, agentami lokalnymi, firmami transferowymi. Większość pieniędzy udało się odzyskać, obecnie trwa jeszcze proces zwrotów z linii lotniczych, a część opłaconych świadczeń w kierunkach biuro wykorzysta przy kolejnych rezerwacjach.

Spółka od lat prowadzi działania biznesowe także poza branżą turystyczną, dzięki czemu ani proces zwrotów, ani dalsze ograniczenia ruchu turystycznego nie będą miały wpływu na funkcjonowanie biura niezależnie od tego, jak długo będą trwały. Ecco Holiday należy do grupy kapitałowej działającej na rynku finansowym. MG

2020-09-07 09:43:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter