MROT chce zachęcać turystów do odwiedzania regionu przy pomocy podróżników, osób związanych z Mazowszem. O walorach turystycznych regionu będą opowiadać w nowym cyklu telewizyjnym "Dzieje się na Mazowszu".
Choć obecnie możliwości podróżowania po kraju są ograniczone, organizacje turystyczne nie rezygnują z promowania walorów turystycznych Polski. Podczas wiosennego lockdownu Mazowiecka Regionalna Organizacja Turystyczna przeprowadzała na swoim fanpejdżu na Facebooku wirtualne spotkania z przedstawicielami mazowieckich atrakcji turystycznych, by zachęcić turystów do odwiedzenia mniej i bardziej znanych zakątków regionu. Teraz ciekawe miejsca i ludzi na Mazowszu promować będzie w nieco inny sposób. Organizacja uruchomiła własne studio telewizyne i rusza z cyklem programów "Dzieje się na Mazowszu" powstałym w ramach rozwijanego konsekwentnie od kilku lat projektu "Moda na Mazowsze.TV".
Gospodynią programu jest dziennikarka radiowa, Katarzyna Borowiecka, która w pierwszym, pilotażowym odcinku programu zdradziła, że kolejnych odcinkach serii pojawiać się będą ciekawostki i rekomendacje dotyczące Mazowsza i jego oferty turystycznej. Nie zabraknie też gości: organizatorów wydarzeń, artystów, sportowców i podróżników, którzy opowiedzą co warto robić, zwiedzić w regionie.
Premiery nowych materiałów będą emitowane dwa razy w tygodniu na kanale na Facebooku oraz YouTubie. MO, foto MROT