Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»


DESTYNACJA
Bony wsparciem turystyki miejskiej w Czechach
 

Jak donoszą czeskie media, Ministerstwo Rozwoju Regionalnego Republiki Czeskiej ma pracować nad wsparciem dla turystyki miejskiej, która bardziej niż inne segmenty odczuła skutki pandemii.

Choć Praga jest zdecydowanym liderem jeśli chodzi o turystykę przyjazdową (8 na 10 turystów to obcokrajowcy) w Czechach, okazuje się że wszystkie miasta w mniejszym lub większym stopniu zależą od turystyki przyjazdowej, więc silnie odczuły skutki braku odwiedzających. Aby wesprzeć turystykę przyjazdową i metropolie planowane jest wprowadzenie systemu bonów turystycznych. Póki co nie wiadomo, kiedy narzędzie miałoby ujrzeć światło dzienne. Wiadomo natomiast, że narodowa organizacja turystyczna – CzechTourism – podejmie działania promujące turystykę przyjazdową. W połowie czerwca wystartuje w mediach społecznościowych kampania zachęcająca do odwiedzania Czech. Ma być prowadzona na rynkach sąsiadujących z Czechami, także na Węgrzech, Ukrainie i Holandii. W tym samym czasie zagraniczne ośrodki CzechTourism (na 45 rynkach) będą prowadziły działania wspierające. CzechTourism przeznaczy w tym roku na marketing zagraniczny 100 mln koron (równowartość 18 mln zł), zaś na działania promocyjne w kraju – 56 mln koron. MO, foto Pixabay

2021-06-08 14:05:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter