BIURA AGENCYJNE
Fly.pl z nagrodą za kampanię informacyjną
Fly.pl został wyróżniony za kampanię o bezpiecznym podróżowaniu w czasie pandemii w konkursie Performance Marketing Diamonds CEE 2021.
Chodzi nagrodę specjalną w kategorii „Creative actions in crisis” za cykl artykułów poświęconych obostrzeniom i zasadom wjazdowym w krajach najchętniej odwiedzanych przez polskich turystów. Kapituła brała pod uwagę efektywność biznesową, innowacyjność i szybkość reakcji na zmieniającą się rzeczywistość.
Jak tłumaczy Kacper Daszke, dyrektor marketingu i e-commerce we Fly.pl, publikowane materiały pozwoliły w sposób organiczny szerzej zaistnieć firmie w internecie, w mediach ogólnoinformacyjnych oraz branżowych. W rezultacie biuro zyskało nowych klientów i zwiększyło swoją konkurencyjność.
Performance Marketing Diamonds CEE 2021 to trzecia edycja konkursu organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. Jest to pierwszy i jedyny w Polsce międzynarodowy konkurs oceniający performance marketingu i afiliacji. W kapitule znalazły się cenione osoby z branży e-commerce. MG
2021-06-14 08:34:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»