Po dwuletniej przerwie w marcu 2022 roku branża turystyczna znów będzie mogła spotkać się w Berlinie na żywo. Organizatorzy ITB przedstawili założenia imprezy, która w przyszłym roku ma mieć charakter hybrydowy.
W ramach wydarzenia wystawcy i odwiedzający będą mogli wcześniej umówić się na spotkanie, w czasie dni targowych zaprezentować swoje oferty na tradycyjnych i wirtualnych stoiskach, po zakończeniu imprezy przez jeden lub dwa dni odbywać się będą wirtualne spotkania, będzie też można wziąć udział w prezentacjach transmitowanych na żywo.
Dostęp do części wirtualnej wydarzenia zostanie uruchomiony w lutym – dzięki temu wystawcy i odwiedzający będą mogli się wcześniej umówić na spotkania.
W przyszłym roku oficjalnym partnerem targów będzie Saksonia – w przeddzień rozpoczęcia targów, 8 marca, odbędzie się ceremonia otwarcia, również transmitowana na żywo. Od 9 do 13 marca odwiedzający będą mogli ponownie spotkać się z nowymi i obecnymi partnerami na terenie berlińskich targów. Osoby, które z powodu ograniczeń covidowych nie planują przyjazdu do stolicy Niemiec, mogą wziąć udział w targach zdalnie, rezerwując wirtualne stoisko za pośrednictwem CSG, spółki zależnej od Messe Berlin. Przy rezerwacji do 15 września można skorzystać ze zniżek. MG