DESTYNACJE
Malediwy podają statystyki dotyczące zaszczepionych pracowników turystyki
Organizacja promocji Malediwów – Visit Maledives – opracowała mikrowitrynę I’m vaccinated, za pośrednictwem której informuje turystów o postępach w procesie szczepienia obywateli Malediwów i działaniach podjętych w celu zapewnienia odwiedzającym bezpieczeństwa, także pokazuje atrakcje turystyczne tej destynacji. To element kampanii „Jestem zaszczepiony”.
15 lipca Malediwy otworzyły swoje granice dla wszystkich turystów. Aby zachęcić podróżników do wybrania tej destynacji w początkach roku podjęły decyzję o jak najszybszym zaszczepieniu całej populacji, ze szczególnym uwzględnieniem pracowników turystyki. W kwietniu zainaugurowano kampanię „Jestem zaszczepiony”, by zwrócić uwagę odwiedzających na ten fakt. Do końca czerwca przynajmniej jedną dawkę szczepionki otrzymało 96 proc. pracowników turystyki Malediwów (70 proc. jest w pełni zaszczepionych). Nowa strona ma wzmacniać ów przekaz promocyjny. MO
2021-07-21 10:05:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»