Gwarancja najniższej ceny, ale też możliwość zrezygnowania z wyjazdu bez podania przyczyny to zachęty, którymi Rainbow kusi turystów planujących przyszłoroczne wakacje.
Na początek do sprzedaży trafiają najlepsze hotele rodzinne oraz obiekty z segmentu premium dla wymagających. Jak mówi Maciej Szczechura z zarządu Rainbowa, tegoroczny sezon był zupełnie nielastowy, dlatego nie warto czekać na obniżki cen i już teraz lepiej zarezerwować wyjazd na kolejny rok. Oferta rodzinna, to między innymi ponad 80 hoteli z Figloklubem z animacjami w języku polskim, które odbywają się od połowy czerwca do połowy września. To flagowy produkt Rainbow, realizowany w hotelach z doskonałą infrastrukturą rodzinną, basenami, często z aquaparkami. Nad realizacją programu animacji czuwają absolwenci Akademii Rainbow. W sezonie Lato 2022 takie oferty pojawią się nie tylko w basenie Morza Śródziemnego, ale też w Dominikanie, Meksyku, Kenii czy na Zanzibarze. W przedsprzedaży we wszystkich hotelach rodzinnych obowiązują specjalne zniżki dla dzieci – do 700 zł.
Touroperator przygotował też ponad 200 hoteli z segmentu premium. Najwięcej, bo aż 70 jest w Turcji, ponad 50 w Grecji, 25 w Egipcie i 13 w Hiszpanii. W przedsprzedaży, w tych obiektach zniżki dochodzą do 1 tys. zł za pokój.
Biuro wprowadziło również usługę „Bezpłatne odwołanie rezerwacji bez podania przyczyny” - chodzi o możliwość rezygnacji z wyjazdu i zamiany wpłaconej zaliczki na voucher do wykorzystania na dowolną inną imprezę z sezonu Lato 2022. Klient może zrobić to do terminu dopłaty. Usługę otrzymuje każdy kupujący ofertę w przedsprzedaży. Obok tego wszystkie rezerwacje dokonane w przedsprzedaży objęte są „100% Pewności Najniższej Ceny”. Klienci mogą również nabyć ubezpieczenie od kosztów rezygnacji w promocyjnych cenach 20zł oraz 40zł od osoby. W wyższej wersji ubezpieczenie obejmuje rezygnację z wyjazdu nawet na jeden dzień przed jego rozpoczęciem w przypadku zachorowania na covid-19 osoby wyjeżdżającej lub jej bliskiej. Zaliczka wynosi 15 proc. wartości wyjazdu. MG